torstai 2. toukokuuta 2013

Inked

No nyt mua puri taas bloggauskärpänen. Kauheesti intoa, tekis mieli vaan kokoajan mennä ottamaan ulos kuvia ja kirjoittaa tänne vaan kaikesta! :D Saman päivän aikana tekis mieli tehdä noin miljoona postausta. Mä oon just tällanen, innostun aina ihan sikana jostain yhtäkkiä, ja haluan tehdä vain sitä! Oli se sitten koiran kouluttamista, baarimikkoilua, bloggailua, tatskojen ottoa, syömistä.... Yks noista kyllä mulla pysyy, arvaako kukaan mikä niistä... hehhe...

Mutta joo. Otin jokunen aika sitten tosiaan reiteeni uuden tatskan. En ole vielä siitä mitään kirjoittanut, mutta nyt aattelin sitten innostuspäissäni jotain siitä löpistä! Menin Iidan synttärijuhlapäivänä sen ottamaan, ja Iidakin tuli sitten mukaan, ja otti kuviakin ;) Otin sen Individual Inkissä, Jaakon käsittelyssä. Hän ei siellä vakituisesti tatskoja tee, vaan tulee muualta välillä sinne niitä tekemään. Ja nyt mulle. Halusin reiteeni Old School-tyyppisiä ruusuja, ja niitä sainkin! Jaakko tosiaan suunnittelikin sitten ton.

Now I'm so excited about blogging again. I have so much enthusiasm, I just want to go outside and take loads of pictures and just write about everything! :D I want to do about million posts in one day. I'm just like this, suddenly I get so excited about something, and then the only thing I want to do is that! Whether it was training dogs, bartending, blogging, taking tattoos, eating... One of those thing I actually always want to do, guess which one.. Hehhe..


But yeah. A little while ago I took a new tattoo to my thigh. I haven't wrote about it here before, but cause now I'm so excited I just must. I went to take it on Iida's birthday, and Iida came with and took some pictures ;) I took it in Individual Ink, and it was made by Jaakko. He does not do tattoos there all the time, just sometimes. I wanted some Old School-roses to my thigh, and I got them! Jaakko also draw it.


 photo 6-21_zps3525e2e3.jpg
 photo 1-32_zpscd62b9bc.jpg
 photo 3-30_zps025b2aa6.jpg

Aikaa ton tekemisessä meni parisen tuntia. 15.5 menen taas sitä jatkamaan, silloin se sitten väritetään! Mustalla, punaisella ja vihreällä. Oon IHAN rakastunut toho, ahh, ihanaa! Voisin katella sitä vaan kokoajan :D Sen on parantunutkin tosi hyvin, ei mitään ongelmaa. Nyt se on enää vaan ihan vähän koholla.

It took two hours. 15.5 I will go there again, then he will colour it! With black, red and green. I'm SO in love with that tattoo, ahh, love it! I could just keep looking at it all the time :D And it has healed well, no prolems with it.


 photo 2-31_zps52d49dca.jpg
 photo 4-28_zps10604bdd.jpg
 photo 5-28_zps62155ee5.jpg

Tosi moni kyselee multa aina, että sattuuko tatskojen otto. No ei mun mielestä. En tiiä oonko sitten vaan vähän masokisti, mutta mun mielestä se tuntuu ihan kivalta :D Mutta en mä tatskoja sen kivun takia ota, haha! Ja kaikki aina sanoo, että kylkeen sattuu niin maan perkeleesti. Ei mun mielestä kyllä siihenkään. Ja ei nää mun tatskat (lukuunottamatta toi korvan takana oleva tähti) kuitenkaan ihan hirveen pieniäkään ole, että ei sen puoleen.. Mutta kipu on muutenkin niin asennekysymys! Mä oon tatskoja/läväreitä ottaessa aina ollut sillä asenteella, että mä sen itse haluan (=aiheutan itse sen kivun) niin ei se sitten satu! Tatskat on jeees;) Nyt haluisin niitäkin vaan kaikkialle, kohta musta ei enää löydä edes tatuoimatonta kohtaa... Eikai :D Mutta enköhän mä jossain vaiheessaota kuitenkin lisää. Saa nähdä! Tuolla on nyt niin ihana ilma, että mun on varmaan pakko mennä ulos vähän kävelemään! Pian mä tänne taas kirjottelen, no worries hahah niin innoissani tällä hetkellä oon...

A lot of people always asks me if taking tattoos hurt. I don't think so. I'm not sure if I'm just a masochist, but I think it feels kind of nice :D But I don't take tattoos because of the pain, haha! And everyone always tells me that it hurts like hell when you take a tattoo to your side. I don't think so either. And my tattoos aren't even that small (exept the one behind my ear) so that can't be it... But I think pain is all about attitude! Always when I have taken a tattoo/piercing I have always had the attitude that I want it (=so I'm making myself hurt) so it doesn't hurt! Tattoos are coool ;) Right now I just want more and more tattoos, soon no one can even find a tattooless spot in my body.. :D Haha, we'll see! It's such a nice weather outside right now, so I think I have to go out for a walk! I think I will write something here soon again, no worries, I'm so excited about blogging right now..

-Nadja

7 kommenttia:

  1. Hitto miten upee!! Oliko kallis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks!:) vielku saa siihe värit nii on just bueno. Nyt makso pari hunttia ja sit viel siit värityksest tulee hintaa! Et kyllä siihen rahaa saa palamaan, mut ihan mielelläni mä hyvästä leimasta maksan ;)

      Poista
  2. wow! amazing tatoo!!

    laura

    http://www.pursesandi.net

    VastaaPoista
  3. Oi cool! Munki on pitäny käydä laittaa uutta inkkii jo vaiks kuin kauan, mut no money no funny...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muaki vähän jänskättää onks mulla varaa värittää toi hahah :D Noo toivottavasti...

      Poista