sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Yökylässä

Eilen päätettiin viettää rento ilta Iidan luona herkkuja syöden ja ohjelmia katsoen. Meinasin aluksi mennä vuokraamaan leffan, mutta päädyttiinkin Vampyyripäiväkirjoihin, hihi. Viime postauksista vois päätellä, että oon kauhea vampyyriaddikti, mutta en mä oikeesti ole! :D Vampyyripäiväkirjat on vaan yks mun lempparisarjoista. Nimi sarjalla on vaan pirun nolo, hahah.


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Käytiin kaupasta hakemassa vähän namuja, sipsiä ja ahhh niin ihanaa jätskiä. Olin aluksi aika epäileväinen ton jätskin suhteen, mutta olihan se ihan törkeen hyvää. Mums.


Photobucket
Photobucket

Oli ihanaa viettää rento ilta Iidan kanssa. Mulla on ihan semmonen fiilis, että olisin lomalla. Ei huolen häivää, ei mitään stressiä pitkistä työpäivistä tai hoitamattomista asioista. Ah. Voin rauhassa vaan jännittää ens torstaita. Mietittiin just Iidan kanssa, että ollaan aika hyvin vältytty syysmasennukselta! Suurin syy on varmasti toi matka, sitä kun odottaa, ei vaan voi masentaa. Ja se, että ollaan ihan täysin vapaita tekemään mitä ikinä halutaan. Sillon kun oli vielä koulussa, olin aina ihan maassa syksyllä, kun pimeys ja kylmyys valtaa koko Suomen. Viime vuonnakin selätin masennuksen hyvin, miettien, kuinka mahtava tästä vuodesta tuleekaan, kun koulut on ohi ja ollaan finally free. Aina, kun on jotain odotettavaa, ei masenna! Viime vuonna tähän aikaan mulla oli vain unelmissa kesä Kyproksella ja opiskelu EBSsän kurssilla ulkomailla. Mut vaan se, että unelmoin noista, sai mut innostumaan jopa pitkästä talvesta, jei! En voi uskoa, että me ihan oikeesti lähdetään Thaimaahan opiskelemaan itsemme baarimikoiksi. Aika huikeeta.

-Nadja

2 kommenttia: