tiistai 6. marraskuuta 2012

Yllärilahja

Muutama viikko takaperin Iida kysy multa, onko mulla vapaata 3.11. Mulla ei ollut, mutta sain vuoron vaihettua aamuvuoroon. Iida ei suostunut kertomaan mulle miksi, sanoi vaan, että pitää pitää päivä vapaana, että sillon olis mun synttärilahjan aika. Ja vitsi että venasin tota päivää jännityksellä, kauhulla, innolla, u name it :D Varsinkin kun edeltävänä päivänä juttelin Iidan kanssa puhelimessa, ja loppuun sanoin että huomenna nähdään! Ja siihen Iida vastas: "tai sit ei.." Nii jumaleissön alko ajatukset laukkaamaan :D Aattelin jo että mulle oli järkätty jotkut sokkotreffit tai muuta vastaavaa, hahah! Aamulla kun olin töissä, vatsassa oli hieeman perhosia enkä pystynyt keskittymään mihinkään:D Kukaan ei ennen ollut järkänny mulle mitään tollasta ylläriä, en tienny yhtään mitä odottaa, huhhuh! Mutta pahin stressinaihe oli ihan varmasti vaatteet. Mitä ihmettä mä pistän päälle, kun en tiedä edes minne oon menossa?? :D Päätin sitten pakata ison laukun täyteen vaatteita, että voin sitten myöhemmin päättää! Hahha. Kun mä sitten vihdoin pääsin töistä, Iidan äiti oli mua vastassa. Multa sidottiin silmät ja ohjattiin autoon istumaan, ja siitä sitten lähettiin köröttelemään. Mulla ei ollut _mitään_ hajua mihin oltiin menossa, vaikka mä luulin omaavani aika hyvän suuntavaiston.. Hyvin mut eksytettiin, haha! Kun vihdoin oltiin perillä ja pääsin autosta ulos, näin Iidan mun edessä! Huh Iidan, enkä mitään mulle tuntematonta Rafaelloa, ai että helpotuin:DD Iida vei mut Siipiravintolaan syömään, ihanaa<3


Photobucket

Oon ollut siellä kerran aiemmin, mentiin sinne porukalla syömään pari päivää ennen meijän Napareissua. Ja vitsi että on ollut sitä ruokaa ikävä!! Kunnon ihanaa mättöä, ai että. Ei mitään ensitreffiruokaa, koko naama oli siinä wingsien kastikkeessa ja huulia poltteli sen tulisuus :D (ja me otettiin ne mediumina, ja sitä vahvempia vaihtoehtoja oli varmaan viis...) Iida tilas meille myös turkinpippurishotit, oo jee;) Ilta käyntiin kunnolla! Myös Late liittyi seuraan myöhemmin. Siipiravintolasta lähettiin Laten kyydillä seuraavaan kohteeseen. Iida sito taas mun silmät, ja seuraavaks näinkin päivänvalon Iidan luona! En tunnistanut aluks paikkaa, vaikka siellä ollaan "pikkasen" vietetty aikaa, haha. Olin ihan wtf, missä me ollaan!! Mut sitten tajusin, hahah. Iida oli muuttanut sen kämpän kunnon Napaunelmaksi, ihanaaaa! Ollaan vähän jumiuduttu tähän Napaelämään, ei vaan päästä siitä yli.... :D Ens kesänä sinne taas... Mut anyways!! Iida ja Late teki mun unelmista totta, ne oli tehneet bucketillisen kunnon vanhaa Cuba Libreä, ooyee;DD Oltiin ihan Napatunnelmissa, asiaankuuluvat vaatteet tottakai päällä ;)


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Iidalta jatkettiin vielä Blankoon istumaan! Vaatteet kuitenkin vaihettiin, ei ollut ihan sopiva ilma leille ja Napatopeille :D Oli kyllä mahtava ilta, kiitos Late ja Iida!<3 Ootte parhaita!! Sain myös lahjakortin Ninjaan, ihania kamuja mulla! <3


Photobucket

-Nadja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti