perjantai 16. marraskuuta 2012

Yesterday, iPhone remix

Nyt on minun Mäkkäriurani sitten purkissa! Eilen oli viimeinen vuoro. Mihin tämä aika oikeesti meni? Ihan pari päivää sitten muistan ajatelleeni, että hei, enää pari kuukautta! Tais niitä päiviä sitten ollakkin enemmän kuin pari, mutta parilta ne tuntuivat! Mun viimenen vuoro oli ihan täydellinen, 8:30-15:00. Aamuvuoro, pieni kiire lounaalla, loppuaika melko hiljasta. Tuli niin haikea olo, kun työvaatteet pakkasin kassiin ja jätin töihin! Ja kun piti ottaa mun upeat kukkakuvioiset työkengät mukaan. Mihinhän mä ne tungen, tulenkohan käyttämään niitä edes enään, haha! Ehkä otan ne Thaimaahan mukaan työkengiksi... Tai sitten en... Leivoin työkavereille vähän pipareita lähdön kunniaksi! Työkamuja tulee kyllä ikävä, nyyh!


Photobucket


Mun last supper, ahha. Ruiskanafeast, vähän ranskiksia ja jälläriks mars McFlurry<3 Nyt mun pitääkin sitten ruveta maksamaan kunnon hintaa mäkkiruuasta. Yhyy. En mä kyllä tosiasiassa sitä mun alennusta edes käyttänyt. Töissä mulla oli aina eväät, eikä vapaapäivinä tehnyt mieli mennä Mäkkäriin :D

Kotiin tullessani heti ensimmäiseksi menin ylös, ja laitoin korvikset korviin ja lakkasin kynnet! Ei hitto että noita asioita olen kaivannut mun Mäkkiuran aikana! Kynsilakka. Aiettä. Innostuin oikein toden teolla ja päätin tehdä "Amerikanlippu"kynnet. Ei ihan onnistunut haluamallani tavalla, haha, mut anyways! Nyt kun nään lakatut kynnet, tulee niin huippufiilis, oon ihan kynsilakka-addikti! Ihanaa päästä taas käyttämään mun kaikkia Alessandron hienouksia, ahh.


Photobucket

Mentiin porukalla illalla The Cowhon istumaan ja maistelemaan namumojitoja mojitotorstaissa! Ne oli kyllä niin namusia, naminami. Melkeen millä vaan maualla niitä sai, paras oli ehkä mustaherukka! Yummy. Joska ja Taneli olivat hankkineet meille liput leffaan yöksi. Leffan nimellä ei ole mitään merkitystä. Oltiin kattomassa vaan yhtä leffaa, ei siitä sen enempää... Nojoo okei, oltiin kattomassa Twilightin ensi-iltaa porukalla, ahhahha. Oikein yönäytös, vau. Mutta olihan se nyt pakko nähdä, kun edellisetkin kaikki on tullut katsastettua.


Photobucket


Meijän vamppyyripoijjaat, ehaanaa. Hienoja iPhonekuvia, eikö? :D Mutta joo, en vois enempää olla pettynyt leffaan... Varokaa, nyt tulee spoilausta!! Ihan fucking seriously, en kestä sellasia loppuja, että "ei tapahtunutkaan!" Kun se lopputaistelu alkoi, ja melkeen kaikki kuolivat, olin ihan että whou. Meinaaks ne oikeasti tappaa kaikki päähenkilöt, oho! Mut ei. Se olisikin ollut vain tulevaisuus jos olisi syntynyt taistelu. Eii... Tuli ihan mieleen Lost, ja se, että koko sarja olikin vain unta. Ja muutenkin, ei ollut kovin vaikuttava leffa tuo Aamunkoi! Mutta tosin, en mä hirveästi odottanutkaan. Sitä en voi tajuta, miten niin monesta asiasta huomasi niiden epäaitouden. En voi ymmärtää, miten on mahollista, että nykyajan leffat on niin huonosti tehtyjä, että selvästi erottaa koneella tehdyt osiot. Vertaukseksi ehkä maailman hienoimmat leffat, Taru Sormusten Herrasta-trilogia. Niissä leffoissa ei ole jälkeäkään koneella tehdyistä jutuista, ja ne sentään on aika monta vuotta sitten tehty! Ei voi tajuta. Nojoo, Sormusten Herra oli ehkä isommalla budjetilla tehty, mutta silti! Niin sinänsä "iso" juttu toi Twilight on, että olis sen voinut kunnolla tehdä. Sama juttu viimesessä Harry Potterissa. Pilaa leffan, jos selvästi erottaa koneella tehdyt asiat aidoista :( Nojoo, ehkä mä olen vain pikkutarkka :D Tuli pikkasen sellanen fiilis, että leffa piti vaan nopeesti saada purkkiin, että saadaan rahaa virtaamaan. Mikä on varmasti ihan tosiasia :D Mutta joo, eikähän kaikki ole kuulleet ihan tarpeeksi Twilightien mollausta, turha mun on sitä enää jatkaa, haha!

Jatkettiin leffasta vielä Joskalle viettämään iltaa. Tai no yötä. Meidän piti Iidan kanssa ihan hetkeksi vain jäädä sinne, mutta yhtäkkiä huomattiinkin kellon lähentelevän jo aamuseitsemää.... Päätin sitten ajaa kotiin, nukkua pari tuntia ja lähteä taas liikenteeseen! Tais olla kyllä virhe nukkua ne pari tuntia, paljon väsyneempi olo oli sen jälkeen :D Menin ottamaan hepatiittirokotteen Thaimaata varten. En ymmärrä, miten on mahollista, että mua jännittää rokotukset. Sama verikokeissa, oon ihan pissat housuissa. Minä, jolla on kieli- ja napakoru, tragus, rustokoru ja tatska. Oikein neulakammoinen henkilö selvästi. Sain rokotteet molempiin käsiin, en varmaan pysty nostamaan loppuviikkoon mitään, haha! Tai ainakaan pariin päivään.  Anyways, nyt kyllä alkaa sen verran väsyttämään, että taidan mennä jatkamaan unia. Tässä kahden aikaan päivällä, way to go:D Mutta työtön nyt kun olen, wippiii, voin tehdä mitä haluan, hahah!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti