lauantai 17. marraskuuta 2012

Rauhaisaa jumputusta

Photobucket

En osaa nykyään olla ilman musiikkia. Kuuntelen sitä aina, seriously aina. Aina kun kävelen jonnekkin, aina kun ajan jonnekkin, aina kotona makoillessa, meikatessa. Jos satun leipomaan jotain, soi mulla aina musa! Jos olen töissä, tai muualla sellasessa paikassa missä omaa musiikkia ei voi kuunnella, soi mulla musiikki kuitenkin. Päässä. Hehehh...


Photobucket

Mutta oon ruvennut miettimään, onko mulla mennyt kuulo pilalle sen takia. Kuuntelen usein tosi kovaakin musiikkia, ja nyt olen huomannut korvissa alkaneen kovan tinnutuksen. Luulin sen johtuvan vain kipeydestä, kun sillon mulla helposti alkaa tinnittämään. Mutta sen jälkeen se vain jatkui, aika häiritsevänä. Olen huomannut, että se vain kovenee ajan myötä! Välillä on jopa vaikeeta nukkua tai keskittyä kovan tinnituksen takia. Se helpottuu, kun on jotain pientä taustahälyä, kuten rentoa hiljaista jumputusta, hih.


Photobucket

Toivon kyllä, että se loppuis ajallaan... En kestä, jos loppuelämäni jouduin kuuntelemaan piippausta korvissa! :D Jostain luin, että jännitys voi lisätä tinnitusta. Ja kyllähän mä jännitän, nimittäin tota meidän matkaa! Ihan sikana. Apua. Ens viikolla lähdetään.. Kohta voi jo sanoa, että tällä viikolla! IIKS.


Photobucket

Jos jollakulla on joitain vinkkejä tinnituksen hoitoon, feel free to share! Oon ihan pulassa mun korvien kanssa. Varsinkin jos sitä tinnitusta rupeaa miettimään, se vain kovenee. Nytkin tuntuu, kuin korvissa olis lauma susia ulvomassa. Auuuuuuuuuuuuuuu! Eikä ne lopeta. Hiljaa!!


Photobucket

Mutta joo, esimerkkejä tollasesta rennosta jumputuksesta, vähän mun vanhoja lemppareita, joihin ei vain kyllästy! Vähän GinaTricot-musaa tosin, hahha. Sopii hyvin taustahälyksi, esimerkiksi ristikoita vääntäessä, hahah. Oon mummo.


Ihana, ihana Touch me. Oon kuunnellu tota biisiä ihan törkeen kauan, monta vuotta, enkä vaan kyllästy. I H A N A.

Tuo ihan Medinan alkuperäinenkin versio on mun mielestä ihana, mutta tämä Deadmau5sin versio varsinkin.



Gareth Emery. Ai että. Oli muuten pirun hyvä livenä, oltiin viime vuoden alussa kattomassa sitä Renegade Festivalilla. Ja tätä biisiä muuten venattiin ja venattiin! Aivan mahtava, menee kylmiä väreitä. When it’s all that you’ve become, set it free, let this moment be a sanctuary. Hurrr.


Vähän lisää Emeryä! Pure love.

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti