tiistai 6. marraskuuta 2012

Malli-Maijaa ja musiikkia

Tänään oon viettänyt taas ihanan toimetonta vapaapäivää! Mulla vapaapäivät kuluu nykyään lähes aina sängyssä/sohvalla maaten, nauhotuksia (ja jos ei nauhotuksia ole, katon yleisimmin esimerkiksi mun Pako-tuotantokausia, jotka oon kattonu ainakin 10 kertaa läpi) katellen ja syöden. Välillä saatan EHKÄ käydä Motivuksessa tai lenkillä. Oon laiskistunut. En oo varmaan kahteen viikkoon käynyt edes Motivuksessa! Oon kyllä ollut kipeänäkin, että ehkä se on ihan hyvä..


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Mentiin äidin ja Maijan kanssa tänään takametsäämme ottamaan kuvia! Mun mielestä Maijan pitäs ihan ehdottomasti olla malli. Se on vähintääkin yhtä hyvä poseeraaja kuin Tyra Banks. Osaa yhtä hienosti smizen jalon taidon. Jep. Ei mut ihan oikeesti, se koira rakastaa poseeraamista :D Sen voi lähettää vaikkapa kalliolle seisomaan ja se katsoo oikein hienosti tulevaisuuteen. Jos joskus jossain etsitään uutta koiramallia, vinkatkaa mulle, mä vien Maijan sinne :D Hyvä Maija!!


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Oon ettinyt aika paljon uutta musaakin! Synttäreille tein uutta playlistiä ja löysin vaikka kuinka paljon ihania uusia lemppareita. Rakastan esimerkiksi Innaa, ja sen uusia biisejä! (Tai mulle ne ainakin on uusia, haha)



Inna on varmaan yks mun lemppareista tällä hetkellä. Sillä on aina niin menevää musaa (paitsi toi äskenen minkä nyt linkkasin:D) ja vaikka biisit ovatkin hyvin samantyyppisiä keskenään, on ne silti mun mielestä ihan parhaita. Innaa jaksaa aina kuunnella;) Sen haluisin kyllä livenä nähdä! Ja samaten Cahillin remixit on mun mielestä tosi hyviä. Me likeyy!


Ja tässäpä vielä muita mun tän hetkisiä listaykkösiä:


Tohon viimeseen mulla on vähän viha-rakkaussuhde. Mun mielestä toi alku on ihan sikahyvä ja nappaa mukaansa, mutta toi kertosäkeen kirkuminen menee ehkä vähän yli.. :D Silti mä sitä kuuntelen! Jepajep. Nyt voisin lähteä hakemaan Nellypakettia postista :)) Jei!
-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti