torstai 8. marraskuuta 2012

Looper ja pää halkee!

Tänään mun päivä alkoi ahkerasti juoksulenkillä! Mulle yhtäkkiä tuli joltain ylemmältä taholta kauhea energiabuusti, heitin lenkkikamat päälle ja Maijan kainaloon (no okei, en kainaloon mut kuitenkin..) ja lähdin raikkaaseen ulkoilmaan juoksemaan! Tuli kyllä pirun hyvä fiilis, ja aiettä kun teki hyvää syödä aamupala lenkin jälkeen. Olin ainsainnut sen ;) haha! Oon huomannu muuten yhen jutun kun käy juoksemassa. Ihmiset kattoo mua paljon positiivisemmin. Kaikki vastaantulijat hymyilee ilosesti. Yleensä jos vaan kävelen bussipysäkille tms, ei kukaan niin ilosesti mua katso :D En sitten tiedä että näytänkö juostessa vaan niin huvittavalta, vai mikähän siinä on.. :D Varsinkin vanhemmat ihmiset vaikuttaa tosi ilosilta aina kun juoksen heidän ohitseen! Ehkä vanhukset on vaan onnellisia kun näkevät nuorisoa, joka ei vain juhli ja rellestä. ( Voi että, if they only knew....)


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hullu Raidi puussa!! Sille tuli ihme kohtaus, juoksi vaan puuhun ja katteli sieltä ihan hulluna meitä. Sille tuli oikeasti sellanen hullunkiilto silmiin, hyppeli oksalta toiselle ja raateli puuta.
Mut anyways... Tänään on muutenkin ollut tosi hyvä päivä! Mentiin Vernan ja Tanelin kanssa kattomaan Looper-leffa. Oli kyllä pirun hyvä! Aluks mulla oli vähän hankaluuksia päästä mukaan, mutta kyllä se sit siitä ;) Ja aina kun sellanen lapsi rupes itkemään siinä, mullakin tuli ihan surku, teki vaa mieli halata sitä lasta, yhyhyy. Rupesin miettimään sitä aikamatkustusjuttua, ja sehän on sitten ihan jatkuva kierre. Kun kerran rupeaa matkustamaan ja törmää itseensä, siitähän tulee ihan jatkuva kierre!! Nojoo, se leffa pitää nähdä että tajuaa mistä mä puhun :D Mut oh goshhh mun aivot halkee kun mietin tota!! Ei kestä pääkoppa, ei. Vähän sama kun alkaa miettimään sitä, kuka MINÄ olen, tai että avaruus ei koskaan lopu. Okei nyt riitti.... En pysty nukkumaan ens yönä... Kyseenalastan kaiken... Aaaaa.. PÄÄ HAJOAAA!!


Photobucket

Mut leffa oli hyvä, kannattaa mennä kattomaan.. :D
-Nadja

2 kommenttia: