maanantai 12. marraskuuta 2012

Like a wolf, a predator



Photobucket

Noi leopardikengät on ihan hullut. Tilasin ne Nellystä joskus vuonna nakki, enkä ole niitä pahemmin käyttänyt! Niin huiisin korkeet. En raaskinut kuitenkaan palauttaakkaan niitä, joten ne on mulla nyt sitten kuvissa välillä jalassa :D Ne on munmielestä aivan ihanat, jalat vaan kuolee niissä noin viidessä minuutissa. Jos mä ne joskus esimerkiksi baariin pistäisin, viettäisin luultavasti suurimman osan ajastani lattialle pyllähtäneenä. Ehkä en pistä. Tai ehkä vielä joskus. Who knows.

Näin viime yönä tosi outoa unta. Meijän pihalle oli ilmestynyt jättiläiskokoinen varaani. Se oli kaivanut tiensä meidän pihalle Kiinasta. Ja koska se oli meidän pihalle ilmestynyt, laki sanoi, että meidän oli pakko pitää se. Ja se varaani yritti kokoajan syödä Raidin tai meidän koirat. Yritettiin myydä se meijän naapureille, mutta kukaan ei huolinut sitä. Se varaani aisti, ettei me pidetä siitä, joten se karkas. Se vasta paniikkia aiheuttikin, kun Halisissa kirmaili (okei, kirmaili on ehkä vähän väärä sana..) hullu varaani! Mutta sitten joku keksi hyvän idean, meijän pihalle tuotiin sellanen valtava pumppauskone, ja sen putki pistettiin sen varaanin kaivamaan koloon, ja se eläin pumpattiin sieltä takas. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Katoin yks päivä muuten tota Guettan She Wolf-musavideota. Koko sen videon ajan mä vaan toivoin, että voikun se susi pääsis pakoon!! Oikeesti, ihan jännitin et saako ne metsästäjät sen kiinni. Tuli ihan surku, kun sen turkki oli ihan veressä :( yhyy! (On mullakin surunaiheet...)Toi on ihan sairaan hieno musavideo mun mielestä! Paitsi se kertsi, kun maa räjähtää.. :D Ja vähän mä petyin kyllä kun se susi lopussa muuttuukin naiseksi.. Just.. Vaikka olihan se aika odotettavissa..Mut anyways, mä rakastan tota biisiä, sitten kun se "räjähtää", menee kyllä niin paljon kylmiä väreitä että huhhuh. Harmittaa vähän, kun en kesällä päässyt Guettaa katsomaan! No, ehkä vielä joskus :) Ehkä mä meen Ibizalle, sinne klubille missä se soittaa joka torstai.



-Nadja


2 kommenttia: