tiistai 13. marraskuuta 2012

Keeping up with the Joneses

Photobucket

Vitsi että mä inhoon kaikkia uudistuksia. Kaikki aina uudistuu, varsinkin Facebook aina joka toinen päivä. Mä inhoon kaikkia niitä uusia juttuja aluksi, koska en osaa käyttää niitä ja olo on ihan urpo. Jopa ihan pieniä uudistuksia, esimerkiksi juurinkin Facebookissa kun yhtäkkiä pystyi tykkäämään toisten kommenteista - wtf?? Meni pasmat ihan sekaisin! Ei saa sekoittaa jo valmiiksi sekaisin olevan nuoren päätä vielä enemmän!! Ja aikajana. Jumaliste. Pitkitin mahdollisimman kauan aikajanan käyttöönottamista, ja ihan vähän aikaa sitten vasta sen sitten otinkin käyttöön. Oon itseasiassa vasta lähiaikoina ruvennut tykkäämään siitä, sehän onkin ihan kätevä. Ja onhan niitä vanhoja julkaisuja kiva lueskella ja naureskella sitä, kuinka tyhmä on ennen ollut. Tosta uudesta kuva-albumijutusta en kyllä tykkää, vanha oli kivempi! Mutta enköhän mä siihenkin pian jo totu.


Photobucket
Photobucket

Ja kun blogger uudistui. Yhyhyhyy, en halunnut edes tehdä päivityksiä, blogger oli mun mielestä ihan vinksallaan. Kaikki väärissä paikoissa! Niin vaikeeta mun elämä. Ja nyt photobucket, jonka kautta lataan mun kuvat, on uudistumassa! WHAT THE HELL AM I GOING TO DO. Kuolen varmaan. Sitä saisi nyt jo kokeilla, mutta kun en halua. Sitten taas jonain kauniina päivänä se onkin täysin muuttunut vasten mun tahtoa. Sitten on päivä pilalla. Onks sit kivaa.


Photobucket
Photobucket

Ja tää mun uudistus-viha ei koske vain tätä sosiaalista mediaa. Vaan ihan kaikkea! Inhoan aina uusinta muotia, haha. Kun pitsi tuli muotiin, olin oksentaa! Yäk, mummon pöytäliinat kaikilla päällä. Mutta yhtäkkiä mun kaapista löytyykin lähes yksinomaan pitsivaatteita, haha. Ehkä mä vaan kuljen massan mukana. Sama juttu esimerkiksi nahkahousuissa/-shortseissa. Mitkäs mulla on olleetkaan näissä kaksissa viimeisimmissä postauksissa jalassa.. Hups.. Ja wedget aka kiilakorot! Ennen HYI YÄK ÄLLÖÖ. Nykyään OOJEE IHANAA LISÄÄ.


Photobucket

Mulla oli kauan käytössä sellaset vanhat tavalliset puhelimet, (jep, puhelimet, hajotin niitä aika tiuhaan tahtiin ennen..) ja kun tuli iPhone, en voinut ymmärtää sitä. Muistan vieläkin, kun istuin Cindyn kanssa Stockan kahvilassa ja Cindy kertoili mulle iPhonen hienouksista. Mä olin täysin sitä vastaan, eihän se ollut edes puhelin?? Missä kohdassa iPhonea on se itse puhelin-osa? Ei voi ymmärtää. En edes tiedä, mikä sai mut kallistumaan iPhonen puoleen? No anyways, nyt mulla on ollut sellanen melkeen vuoden mukana menossa. Hihih.


Photobucket

Ehkä mä vaan inhoon uudistuksia sen takia, etten kykene pysymään perässä. Seuraan aina vähän myöhässä kaikkea. Mulla menee aikaa, että opin ymmärtämään uusia hienouksia! Ja kun vihdoin niistä on päässyt perille, niin ei, kun uudistetaan lisää! Vähän jotain kivaa uutta! Ja oravanpyörä on valmis. 

-Nadja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti