maanantai 12. marraskuuta 2012

11 days to go

...Ja sitten me lähdetään.. Tätätäärärää... THAIMAAHAN<3 Ihankuin en olis sitä jo täällä hehkuttanut, haha. Muttakun innostaa niin pirusti!! En jaksa odottaa, että pääsee taas lämpimään, ihanaa. Mä sit vaan rakastan lämpöä, tosin eiköhän lähes kaikki muutkin, en ole mitenkään special siinä suhteessa :D Oon ostanut parit uudet biksutkin joita pääsee parin viikon sisällä käyttämään!


Photobucket

Vähän fiilistelen tulevaa matkaa lämpöisten aurinkokuvien kera! Ah.
Mua kyllä kans jännittää ihan sikana se kurssi! Haluun valmistua mahdollisimman hyvällä arvosanalla, että jatkossa pääsen töihinkin! Kurssi vaatii kuulemma paaljon töitä, moni ei kurssista läpi edes pääse. Mutta mä aion päästä, aion panostaa ihan 100%! Sen verran hintava reissukin tästä tulee, että turha sinne vaan lomailemaan on lähteä. Oon myös vähän opiskellut aihetta nyt etukäteen, toivottavasti siitä on hyötyä ;) Mutta työn ohella aion todellakin myös rötköttää rannalla, ratsastaa norsulla, bailata Katoeyssien (Ladyboyssien) kanssa, snorklata ja nauttia elämästä!


Photobucket

Googlailin eilen vähän Phuketin must see-paikkoja, ja törmäsin yhen eläintarhan nettisivuihin. Siellä eläintarhassa saa kuulemma ottaa tiikereiden kanssa kuvia, miettikää! Me mennään todellakin Iidan kanssa halailemaan vähän tiikerinpentuja, aww! Aika once in a lifetime experience :D Oon ihan eläintarhafani, rakastan mennä katsomaan eksoottisia eläimiä, hihi! Joskus haluan vielä mennä Afrikkaan ja siellä safarille katsomaan eläimiä ihan oikeissa elinympäristöissä.


Photobucket

Ja matkaan pääsee tossa seurassa, ihanaa! Oli kyllä ihan sikahyvä että oltiin Iidan kanssa kesällä kuukaus kämppiksinä Kyproksella, tuntee aika hyvin toisen ihmisen semmosen jälkeen :D On ihanan turvallinen fiilis lähteä sellasen kaverin kanssa maailmalle, kenet hyvin tuntee ja tietää, että selviää ulkomailla hänen kanssaan! :) Ei pelota ihan niin paljon, vaikka toiselle puolelle maailmaa matkataankin.

Viimesiä viedään muuten Mäkkäririntamalla! Mulla on torstaina viimenen vuoro. Ohhoh, mihin se aika menikään! En osaa oikein vielä sisäistää, etten oikeasti ole siellä enää töissä kuin sen 4 päivää. Aikamoista!

-Nadja

P.s. Tein vähän muutoksia blogin ulkonäköön! (Kukaan ei varmaan huomannutkaan.. :D) Mä kyllästyn niin sairaan nopeesti mun ulkoasuihin, ja muutankin sitä melko tiuhaan tahtiin.. Nyt tällasta sitten hetki!:)

2 kommenttia: