torstai 4. lokakuuta 2012

We're driftin' away till morning light

Tajusin just et siitä, kun mä ja Iida lähettiin Napaan, on neljä kuukautta. Whoa. Mihin aika menee?? No joo sais mennä nopeempaakin, haluun sinne Thaimaahan jo!! :D


Photobucket

Olin eilen käymässä koululla! Kävin myymässä yhen vanhan lukiokirjan veks. Vitsi et oli taas hassua käydä siellä! Vähän mulla on ikävä lukiota, oli siellä nyt ihan sika hauskaa meijän porukan kanssa! Vaikka välillä olikin "aika" vaikeeta herätä aamutunneille, jaksaa pysyä hereillä matikantunneilla ja yrittää lukea koeviikkoa varten.. Mut silti, good times good times ;) Oon kyllä tosi ilonen että kävin lukion, sain tanssii vanhat ja riehuu rekassa tj0-päivänä ;) Abiristeily kans, aiettä.


Photobucket

Näin myös pitkästä aikaa Ellua! Mentiin lenkille, Maijakin tuli mukaan. Oli ihanan syksyistä, oli vähän viileetä muttei kuitenkaan kylmä! Mulle tuli ihan ikävä Rossinkatua, oli se kiva paikka. Asuin ennen siis Elinan naapurissa! Emmä nykyäänkään hirveen kaukana kyllä asu :D Mut anyways. Mentiin sellasta metsäreittiä mitä en yleensä mee, mut pitäs kyllä mennä!

Kohta lähen salille, ja myöhemmin meen vielä töihin, mulla on close. Ja huomenna alkaa yheltätoista duunit, saa nähä miten jaksan :D



-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti