perjantai 28. syyskuuta 2012

Villi perjantai-ilta

Eilen oli ihana vapaapäivä! Vaikka satokin kaatamalla melkeen koko aamupäivän, olin silti ahkera ja ajelin Motivukselle kuntoilemaan! ;) Jumppailun jälkeen näin Vernaa, mentiin keskustaan pyörimään. Oon nykyään tosi harvoin keskustassa päiväsaikaan. Viikonloppuiltoina oonkin sitten vähän liikaakiin, ahhaha. Mut oikeesti, en ees muista koska viimeks olisin päivällä keskustassa pyörinyt eilistä ennen!


Photobucket
Photobucket

Tulin käymään himassa vielä päivällä, kävin koppaamassa mun biksuja matkaan ja menin takas keskustaan levittämään Ayia Napan ilosanomaa Merille. Jep haha! Meri ja Lara lähtee Napaan, vähänkö oon kade. Piirsin Merille hienon kartan Napan parhaista paikoista ;) Musta on tullu ihme kartturi (vai mikä se henkilö on joka karttoja väsää ahhah) kun Lindallekkin piirsin sellasen :D Siinä kun kertoilin Napan parhaista menomestoista tuli kyllä niin ikävä sitä paikkaa! Onneks mäki oon pian lähdössä ulkomaille, vähän lievitti kateutta hhaha! Niin ja joo, biksuja toin mukana Merille joka niitä halus lainata. En sentään keskustassa bikineissä keikkunut!


Photobucket

Tänään oon ollut vaan duunissa, ja aion viettää ihanan koti-illan himassa nukkuen huomenna pitkään, ah. Niin kliseistä, mut ihanaa vaan maata sohvalla kun ulkona sataa kaatamalla! :D Sain mun työkaverilta lainaksi EBSsän oppikirjan, ja oon sitä lueskellut nyt! Aihe on mun mielestä mielenkiintonen, ja jaksan lukee tollasta paljon paremmin kun jotain esim. kemiaa koulussa :D Mutta no, ihmekkös. Vähän opiskelin jo drinkkejäkin ;) Esimerkiksi Gin & Tonic, Screwdriver ja Harvey wallbanger ovat iskostuneet mun päähän aika hyvin, haha! Helppoja drinkkejä ne kyllä ovatkin. Mut anyways ;) Haluun oikeesti valmistuu tuolta hyvillä papereilla, joten päätin nyt jo ruveta opiskelemaan teoriaa!

Kuvat on otettu tossa viimeviikolla, mut se nyt onkin aika ilmiselvää, tällä viikolla onkin vaan satanut :D Toi neuletakkihööbä on aika hankala, alkusyksystä se on vähän liian lämmin, mutta loppusyksystä taas liian kylmä... Noi hihat on sen verran lyhyet että kylmällä ilmalla ei tarkene! Muuten, me likeyy;)

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti