maanantai 24. syyskuuta 2012

There's no more wicked games to play

Photobucket
Photobucket

Aika tummissa vaatteissa hehe! Ostin noi kengät jokunen aika sitten DinSkosta, ja rrrrakastan niitä! Ne on ihan sika mukavat, ja kivan näköset mun mielestä. Näytän kuulemma näissä vaatteissa ihan prätkämimmiltä, oon useammalta kuullut haha! Mä ja mun Rocky-prätkä oh yeah.


Photobucket
Photobucket

Raidikin tuli taas kuvattavaksi! Raidi aina tulee jostain kulman takaa miukuen mukaan kuviin:) pikkuraidi!


Ei herranjumala tänään on ollut kylmä! Mulla oli tänään aamuvuoro. Heräsin joskus seiskalta jo, siihen kun Vimma ulvoi hylättynä alhaalla..  Suoraa huutoa! Ihanaa. Ei alkanut aamu ihan parhaalla tavalla.. Sitten vielä mun "prätkä" melkee irtisano itsensä, ei meinannut käynnistyä lainkaan! Noin viiden minuutin tuskailun ja raivon jälkeen se kuitenkin käynnistyi, mutta aika jäässä tais olla myös moposeni kun kulki jotain neljääkymppiä. Arghh jäin joka valoihin ja kaikki vaan ohitti mut hahah! Hermot melkeen meni. Mut kohta mun pitääkin jo lopettaa taas skootterilla ajaminen, tuolla alkaa olla niin kylmä... En haluis, mulla menee busseilla toista tuntia per suunta kun töihin menee! Lisäks mun viimenen bussi viikolla lähtee jo 23:30, eli en kovin myöhään edes vuoroja pysty tekemään :D Auto olis jeeesh!


-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti