keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Sitä sun tätä!

Hehee terve! En oo hetkeen taas kirjotellu, hups.. :D Tasan kuukaus vierähtänyt viime postauksesta, ehh.. Ollu vähän muuta mielessä! En oo paljon koneella tässä kuukauden aikana viihtynyt. Tositositosi vähän kuvia tullu myös otettua... :D Oon oikeestaan tehny aika paljon kaikkea mistä tääl olisikin voinut kertoa, mutta kuvia ei tosiaan oo tullut otettua! Ja postaus ilman kuvia olis pirun tylsä. Mut nyt aattelin kumminkin vähän jakaa mun elämästäni täs lähiviikkoina haha! Sama vanha virsi taas, oon tehnyt tosi paljon töitä. Joka päivä melkeen! Huomenna ja ylihuomenna mulla on onneks vapaata, jee:) Oon myös kuntoillut tosi hyvin, ihme kuntokärpänen pistänyt! :D Oon käynyt tosi paljon Motivuksessa lähiaikoina. Ja hyvä olo onkin tullut! Pitänee jatkaa samaan malliin :) En muista todellakaan että mihin nää kaikki kuvat kuuluu, en muista päiviä haha! Mutta eka kuva lienee ainakin hyvin kauan sitten otettu, sillä syödään jätskiä ja ollaan vähissä vaatteissa :DD


Photobucket

Oltiin tossa joku perjantai  Vernan kanssa patiolla (ylläripylläri ahah) istumassa, tarkotuksena mennä (ylläripylläri) Amarilloon. Primaan ei todellakaan ollut tarkotus jäädä, vaan hetki vaan patiolla istua. Vernan kaverit sai meijät kuitenkin houkuteltua sisään ja TATAAM. Paikka oli ihan TÄYNNÄ! Siis niin täynnä ettei tanssialattialle meinannut edes mahtua :D Mitä tapahtu ?!?! Siellä oli kuulemma jotkut vaihtaribileet. Ja se näky kans menossa, porukka bailas oikeen kunnolla, huomas että oli porukkaa muualta kun suomesta kun sellanen meno oli! :D Hehe. Alla kuva bile-Altista<3 Ja mä ja Iida taas kerran Amarillossa, taas kerran kiva Iphone peilikuva :-) Oon aika ennalta-arvattava?


Photobucket
Photobucket

Tää syyskuu on ihme synttärikuu. Melkeen kaikilla mun kavereilla on synttärit... :D Tossa yks viikonloppu oli kolmet synttärit. Torstaina (no okei, tortsai ei oo viikonloppua mut anyway) mentiin juhlistamaan Lindan 19-vuotissynttäreitä Red Hot Chilisiin! Tällä kertaa ei RHCssa oltu ryypiskelemässä, vaan ihan syömässä. Oli tosi kivaa taas hengata kouluporukalla! Harvemmin tulee enää nähtyä kun ei koulussa enään käydä. Perjantaina oli taas vuorossa Laten kauan odotetut 18-vuotissynttärit! :D Mentiin aluksi Latelle alottelemaan, sieltä suunnattiin sitten Monkeyhyn. Olin aika skeptinen illan suhteen, mentiin nimittäin abibileisiin. :D Mun mielestä abibileet kuuluu sen hetkisille abeille, joten ei ollut sellanen olo että porukkaan kuuluttiin hahaha! Toisin kuitenkin kävi, oli ihan superilta. Tanssittiin koko ilta oikeen kunnolla!! Sen jälkeen jalat sattu ja niin sikana. Onneks Verna oli samana iltana bailaamassa, sain siltä converset lainaan. (jotka vieläkin lojuu meijän kaapissa, hups...) Munhan ei rahaa tosiaan pitänyt käyttää ollenkaan, mutta alkoholi vei ja mä vikisin... Monkey on ihan pirun kallis!! Mulla meni varmaan viiskymppiä siellä ihan hetkessä... Mulla oli tarkotus kävellä himaan, mutta Late sai mut suostuteltua jakamaan taksin :D Parikymppiä sinnekkin! Noo, en voi kieltää ettei ollu ihanaa saada autokyyti himaan, haha!

Lauantaina oli vielä Merin 20-vuotissynttärit. Tää on ainoa ilta josta mulla on kuvia :DD Mulla ei alkoholi oikeen alas mennyt, edellisen päivän takia :D


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Partyanimal- Linda :DD

Koirarintamalla on kans tullut vähän uutisoitavaa. Meiltä löytyy nykyään taloudesta nimittäin KANS & FI & SE & EE MVA, EE & LV & LT JMVA, LVJV-10, LTJV-10 Flinkbein Imperium, tuttavallisemmin Vimma ;) Suomennettuna Vimma on siis kansainvälinen, Suomen, Ruotsin ja Viron muotovalio, Viron, Liettuan ja Latvian juniorimuotovalio, Latvian juniorivoittaja-10 sekä Liettuan juniorivoittaja-10. Vimmasta tuli kansainvälinen valio Tervakoskella! Jes! Nyt onkin lähes kaikki saavutettu näyttelyistä mitä voi :D Nyt tekis mieli hankkia uus näyttelykoira, hahah! (Huomaa muuten kun vaihtuu Iphone-kuvat kunnon kameralla otettuihin..)


Photobucket
Photobucket

Viime viikonloppuna tämä meidän upea näyttelykoira saikin sitten EH:n.. :D Oltiin Heinolassa seurakoirien erikoisnäyttelyssä. Huomaa kyllä että tuomareiden mielipiteet vaihtelevat aika suuresti! Oli ihan sikakylmä päivä, huhhuh. Otin mukaan toppatakin, koska aamuisin palelen niin maan vietävästi, emmä oikeesti ajatellut sitä takkia tarvitsevani siellä! Onneks kuitenkin otin, tuli nimittäin niin tarpeeseen.. :D Tosi kylmä viima. Siellä oli polskeja 41 kipaletta, mikä on hurja määrä PONkehiin! Yleensä näyttelyistä löytää polskeja keskimäärin kymmenen :D Pitkä päivä oli!


Photobucket
Vimma haluaa ULOS!! :D

Photobucket

Kylmää....
Ens lauantaina olis taas näyttely, mutta saattaa jäädä multa väliin, mulla on nimittäin työvuoro samaan aikaan :( Viimeseks kuva-arvotus. Kuka löytää kuvasta kasvot? Tää on aika sellanen, "when you see it, you'll shit bricks.." Vinkki, koirien suut on tässä silmät ;)

Photobucket

-Nadja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti