perjantai 21. syyskuuta 2012

My dream is to fly over the rainbow, so high

Photobucket
Photobucket

Siinä taas vähän eilisiä otoksia! ;) Toi paita on ihan mun lemppari, ostin sen jokunen aika sitten kun olin Helsingissä käymässä. Se oli aika extempore-reissu, lähin vaan päiväks Helsinkiin Teaa moikkailemaan :D Jepajee!


Photobucket

Eilen oltiin tosiaan Joskan synttäreitä viettämässä. Mentiin aluksi kolmestaan Joskan ja Iidan kanssa Edisoniin istumaan! Sieltä jatkettiin the Cowhun, Taneli liitty myös seuraan:) En oo pahemmin noita Turun pienempiä baareja kiertäny, enkä kyllä ymmärrä että miksen! Kivoja paikkoja, hehe. Pelattiin Cowssa Aliasta, oojee:D Me voitettiin Iidan kanssa woohoo! Oli kyllä aika tiukka kisa, oltasko yhellä vai kahella pisteellä voitettu haha. Mä ja Iida ei aluks oikeen ymmärretty toisiamme, mut kirittiin sitten Joska ja Taneli pelin loppuvaiheissa;) Cowsta jatkettiin vielä Rentoon lasillisille! Siellä viihdyttiinkin sitten yömyöhään :) Tänään olis vielä tarkotus lähteä vähän juhlimaan Vernan ja kumppaneiden kanssa, tosin taitaa alkoholi mulla jäädä vähemmälle tänään! Sain huomiselle tuuraajan, JES. Eli doggyshow ja Saran synttärit here I come!


Mulla soi tällä hetkellä mun Napamusiikit, vitsi et on ikävä sinne!! Mulla olis vähän suunnitelmissa ens kesäkaudeks lähteä sinne duuniin;) Napa on paras!! Hassua, et sillon kun menin sinne ekan kerran, kukaan ei ees tiennyt siitä paikasta. Nyt kun juttelee ihmisillä, melkeen kaikki on siellä käyneet. Enkä ihmettele miks!

-Nadja

2 kommenttia: