tiistai 14. elokuuta 2012

Mökkeilyä tyttöjen kanssa!

VIHDOIN saatiin kouluporukalla tosiaan järjestettyä toi mökkireissu Laran mökille. Aika kauan sitä piti vääntää, että saatiin päivät osumaan yhteen! Kaikilla on nykyään töitä ja kaikkea muuta menoa, kaikki järjestäminen on tosi hankalaa... Mut löydettiin kumminkin onneks päivä jollon kaikki päästiin lähtemään! ;) Multa meinas itseasiassa jäädäkin välistä koko reissu, olin nimittäin kattonut just työvuorojani väärin... Luulin että mulla olis tänään ollut close, mutta olikin vuoro 10:45 alkaen :D Mut keksittiin Laran kanssa ratkasu, ajoin tolla mun skoballa linja-autoasemalle, mistä noi poimi mut kyytiin, ja aamulla köröttelin bussilla takas skoban luo ja ajoin töihin! Tuli kyllä ihan pirunmoinen kiire, bussi oli vasta 10:30 linja-autoasemalla ja siitä mun piti ajaa tosiaan töihin :D Olisko kello ollu jotain 10:44 kun olin siinä edessä, ehheh.. Mut joo anyways, mökillä oltiin! ;)


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Lähettiin sinne joskus kolmen aikaan, ajeltiin Turusta Nauvoon ja Nauvossa käytiin kaupassa ostamassa vähän grilliherkkuja. Oltiin vasta kuuden aikaan mökillä, sinne ajaa tunnin... :D mihinköhän aika meni? Jaa a... Mentiin heti suoraan laiturille istumaan ja ottamaan sidukkaa hihi, niin ihana ilma oli. Tosi lämmin ja aurinko paistoi! Perfecto. Alemmassa kuvassa Merin "päivän asu" ;) hahah!


Photobucket

Lara hoiti taas pääosin grillauksen, me muut vaan hölötettiin vieressä :D Hahha! Leikkasin mä kurkkua. Osallistuin siis ahha juupajuu! Oli taas niiiiiin hyvää ruokaa, en kestä miten hyvää grilliruoka on. Ja uudet perunat ja voi, aiettä! Voisin elää uusilla perunoilla ja voilla :-)


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Loppuilta istuttiin pöydän ääressä ja juteltiin vaan kaikesta, juotiin vähän siideriä ja pidettiin hauskaa! Oli niin ihanaa. Onneks saatiin päivät sopimaan! Mentiin tosi aikasin jo nukkumaan, ennen yhtä yöllä :D Saunaankin piti mennä, mutta jotenkin väsähdettiin hyvästä ruuasta ja alkoholista :D Ehkä se oli ihan hyvä, mun piti tosiaan aamulla herätä kaheksan aikaan. Huomennakin herätys seiskalta, aamuvuoro taas.. Aamuvuorot on kyllä sinänsä ihan jees, menee tosi nopee ja ilta jää vapaaks :) jeejee!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti