sunnuntai 12. elokuuta 2012

Elonäyttely!

Lauantaina oli Raisiossa Elonäyttely. Mukaan lähti Maija ja Vimma! Oli tosi hassua kun oli niin lyhyt ajomatka, yleesä on se joku pari tuntia vähintään mitä ajellaan :D Selkä vähän vaivas päivällä, mun piti esimerkiksi esittää pari corgia, mutta en sitten pystynytkään. Mutta omat koirat sain sentään vietyä ;) Kerrankin oli ihan täydellinen ilma! Ihanan lämmin, ai että. Ei kuitenkaan liian kuuma! Meille meni sekä tosi hyvin että tosi huonosti :D Tuomari oli ihan ufo, ne sen kommentit ja kaikki... Tuomari antoi vaan kahdelle koiralle Erin, Vimmalle ja Orvokille. Vimman se pisti voittamaankin, jee! Mutta kommenteista sitä ei olis uskonut, sillä Vimman kunto on kuulemma ZERO ja hampaat ihan vinksallaan. Aijaa. Mikäs siinä sitten:DD


Photobucket
Photobucket

Jokasen koiran se tuomari jotenkin lyttäs, Maija oli kuulemma kaikista huonoin, tuomari pyöritteli silmiään ja levitteli käsiään kun sen toin kehään... Kuulemma karva oli IHAN KAMALA, tollanen koira ei kuulemma näyttelykehiin kuulu :D ok! No whatever :D


Photobucket

Lapset yhdessä, voihh!

Jäätiin isoihin kehiinkin, Vimma tosin ei sijoittunut, mutta harvemmin PONit edes sijoittuukaan! Kiva päivä oli, tollanen ilma pitäs aina näyttelyissä olla! Mut jotenkin aina ilma sattuu vaan olemaan ihan kamala, joko sataa kaatamalla tai sataa kaatamalla, tai ehkä sataa kaatamalla! Suomen kesä, gotta love it :D Sisänäyttelyt on mun mielestä paljon kivempiä!


Photobucket

Kuka tunnistaa pään ja pepun koirilla?

Photobucket

Meijän koirat ahneita vai? :D ei suinkaan...
Illalla mentiin vielä Vernan kanssa istumaan Auran patiolle, sieltä Amarilloon käymään ja vielä Primassakin pyörähdettiin. Semirauhallisesti otin kyllä, selän takia! Mut hauskaa oli silti ;) Jeejee! Tähän väliin ihana iphonepeiliteiniihkuihkukuva Amarillosta <3<33<3


Photobucket

Tänään lähin yksin keskustaan pörräämään, mitäs :D Mun piti vähän shoppailla vaatteita, mutta päädyinkin ostamaan ripsarin, Christina Aquileran hajuveden, hiusvärin ja supernaturalin ekan kauden!! Oon ihan pissat pöksyissä kattonu sitä, oon niin pelkuri :D En uskalla kattoa mitään kauhuleffoja ikinä, ainoot mitkä oon nähny on kuolleiden aamunkoitto ja paranormal activity 1. Mulla menee aina yöunet ja muutenkin pelottaa, haha! Nyt aattelin kehittää itteeni ton supernaturalin avulla, jospa mä vielä joskus pystyisin kunnon kauhuakin kattomaan, siihen on kyllä vielä piiitkä matka. Just äsken katoin bloody mary-jakson, jaiks! En taida mennä enää kylppäriin XD haha! Nojoo. Huomenna on kivaa tiedossa, me lähetään koulukavereiden (vai pitäskö sanoo ex-koulukavereiden kun ei me enää lukiossa olla hehe) kanssa Laran mökille mökkeilemään! :) Aamulla mulla on 2,5h työvuoro :D Mitäs haha!

-Nadja

2 kommenttia:

  1. Kauan sulla on ollu iPhone? Onko se kestänyt hyvin? :)

    VastaaPoista
  2. Ostin sen vähän ennen joulua, ja hyvin on kestänyt!:) Ei oo ollut mitään ongelmaa sen kanssa, hyvä ostos oli ;) Oon kyllä aina käyttäny siinä suojakuoria ja suojakalvoa, ne on tietty sit suojannu sitä :) Jonku verran se on multa tippuillukki, mut silti ihan ehjä :D

    VastaaPoista