lauantai 7. heinäkuuta 2012

Suomessa taas..

Pyydän taas anteeksi hiljaiseloa :D Tultiin tosiaan tossa keskiviikkona yhen aikaan takas Suomeen, oli toosi rankka yö. Lento lähti Larnacasta 3:25, tuli Frankfurtiin joskus kuuden jälkeen, sieltä lento Suomeen lähti 9:50! Pieni matkusteluyö :D Mulla on nyt jo niiiin ikävä Napaa :( Mulla ei oo yhtään kuvia otettuna Napan jälkeen, joten en oo jotenkin saanu aikaseks tehtyä postausta muutenkaan :D Oon ollu tosi kipeenä nyt, kauhee nuha, yskä ja yleinen kipeys. Ja tänään Ruissiin :D Ei hyvin mee haaha! Mulla on onneks lomaa vielä keskiviikkoon asti, jolloin alkaa sitten duunit taas mäkkärissä. Aattelin tähän laittaa vähän kuvamateriaaliks Partyhardin, Fantasy Boat Partyn ja Kandi beach partyn virallisia kuvia ;)


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Oon näinä parina päivänä nähny kavereita ja vaan hengaillu! Shoppailin kans vähän ;) Napassa tuli aika vähän shoppailtua!


Photobucket

Haluisin lähteä heti vaan takas Napaan. Mietittiin Tean kanssa, että voitas ehkä elokuussa lähteä sinne viikoksi :D Ja mietin kans et ehkä sen bartenderschoolin jälkeen lähtisin koko kaudeksi Napaan duuniin tai jotain haha! En saa tost paikasta vaan tarpeekseni. Never.

-Nadja


2 kommenttia:

  1. Oiih, näyttää tositosi kivalta! Varmaan aika haikee olo tulla tänne sateiseen suomeen sieltä.
    Ens vuonna ois itellä kai tollanen reissu edessä : ) Sitä odoteltaessa!
    Ja tosiaan sateiseen kun itekkin menossa ruissiin..:D

    VastaaPoista
  2. Nojuu melko haikee kieltämättä.. :D Todellakin kannattaa lähteä!! ;) Nyt ei Ruississa onneks satanu vaikka niin lupailtiin!

    VastaaPoista