sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Ruisrockaamassa!

Eilen mentiin tosiaan Ruisrockiin Iidan kanssa! Lähettiin vähän myöhemmin liikkeelle, oltiin vasta joskus kolmen aikaan keskustassa. Käytiin ostamassa vähän matkajuotavaa ja syömässä makkaraperunat Hesellä ;D Mentiin sitten Ruissibussilla Ruissaloon!


Photobucket

Iidan piti avata toi skumppapullo niin, ettei siitä kuohu yhtään yli. Tai niin Iida lupaili ;) Näin ei kuitenkaan ihan käynyt... :D Heti kun korkki lähti irti, Fresitaa vaan LENSI jokapuolelle! Iida oli ihan läpimärkä, mä juoksin nopeesti pakoon niin säästyin :DD Hahaah, oli niin hauskan näköstä. Pullosta lähti heti puolet siinä... Mut ei edes ärsyttänyt, sen verran hauskan näköstä oli!
Ei siellä oikeestaan mitään ihmeempiä esiintyjiä ollut, käytiin Ruudolf, PMMP ja Chisu kattomassa. Kavereita mä lähinnä lähin sinne moikkailemaan ;) Siellä olikin paljon tuttuja, oli ihana nähdä taas kaikkia kuukauden jälkeen!


Photobucket
Photobucket
Photobucket

PMMP oli taas kerran ihan sikahyvä. En mä yleensä ees tollasta musaa kuuntele, mut on se silti hyvä :D

Photobucket
Photobucket

Iida halus Chisun nähdä niin käytiin sekin sitten kattomassa ja moikkaamassa samalla Joskaa ja Tanelia. Meijän Napakaverit hehe :D Lähettiin jo aika aikasin, joskus yhentoista maissa. Isi tuli onneks hakemaan! Meijän piti tänäänkin mennä Iidan kanssa, mutta mun kipeys vaan pahentu. (Ylläri sinänsä, olin tosiaan kipee jo kun sinne menin, ihme että nyt oon kipeempi... :D) En saanut nukuttua viime yönä yhtään, yskin ja niistin vaan koko yön. Joskus viiden aikaan yöllä päätin sitten mennä alas juomaan Finrexiä, jos se vaikka olis vähän auttanut. Mut ei. Jäin sitten sohvalle nukkumaan, mutta ei siitäkään oikeen mitään meinannut tulla... Mulla on varmaan poski- ja otsaontelontulehdus, sen verran painetta tuntuu kokoajan... Ja nyt näyttäs siltä että kans silmätulehdus tulossa :-)) Veery nice! Huomen sitten vaan lääkäriin... Toivottavasti mä nyt ennen keskiviikkoa parantuisin, ei huvittais heti saikkua pyytää kun työt kuukauden tauon jälkeen jatkuu...

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti