tiistai 3. heinäkuuta 2012

One Life Live It



Jep, mä otin tatuoinnin!! Vitsi oon halunnu tota kauan. Nyt mä sen sitte otin ;) Kävin joku viikko sitten varaamassa ajan Ayia Napa Inkistä. Siinä sitten viikon jännittelin :D





Just ennen kun menin tatuoitavaksi... Jännitti niin perkeleesti :D Vielä kun kaikki on sanoneet että kylkeen sattuu eniten! Mua ei kyllä sattunut yhtään. Ei tipan tippaa! Olin vähän pettynytkin kun ei yhtään tuntunut:D Tuntu siltä kuin joku olis rapsutellut!


Ainoo mikä tossa rupes sattumaan oli olkapää ja lonkka kun samassa asennossa piti puoltoista tuntia olla :D Se oli tosi hyvä se tatuoitsija, teki tosi tarkasti kaiken! Maksoi vaan 80e, ei ollut kallis.




Oon niin ilonen että otin ton! Niin kauan oon halunnut sitä. Nyt pitää vaan rasvailla sitä ja pitää siitä huolta;)

Eilen mentiin vielä viimesen kerran juhlimaan, Frogsyyn as always! Oli niin ihana ilta, meinas ihan itku tulla kun kaikki oli niin ihania :D Ei olis halunnut sanoa kellekkään moikka! Tulee niin ikävä kaikkia. Alemmassa kuvassa on maailman paras jellygirl, Holly oli meidän ihan lemppari siellä! Joka ilta tuli meijän pöytään hengailemaan ja juottamaan/syöttämään meille jellyshotteja :D Nyt en ehdi enempiä kirjotella, meijän pitää palauttaa skootteri kohta! Kuulemiin, viimeistään sitten Suomen puolelta!


-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti