keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Muuuusic

Oon ollut nyt Ruissilauantaista asti tooosi kipeä. Ei hellitä kipeys yhtään... Oon ollut pelkästään neljän seinän sisällä, vaihdellen meijän kodista lääkäriin.... Oon kattonut koko Vampyyripäiväkirjojen kakkoskauden, ettiny paljon uusia biisejä koneelta, syönyt ainakin viiden ihmisen edestä ja katellut Napavideoita :-) Kehittävää! Tyhjensin mä sentään matkalaukun, hahah... Mulla on ollut tässä nyt tulehdus jos toinenkin, nimittäin poski- ja otsaontelontulehdusta ja silmätulehdusta kera mukavan yskän ja järkyttävän räkätaudin.... Hyvin menee! Poskiontelontulehdus ei oikeen ota lähteäkseen vaikka antibioottikuurikin on ollut jo jonkin aikaa! Toivottavasti vähän nyt parantuis, olis kiva kirjotella tännekkin jotain järkevää :D Lääkärin mukaan sain varmaan Napassa jonkun viruksen, ja nää on nyt jälkitauteja. Just joo! Tää on joku Suomitauti vaan, ei mulla Napassa mitään ongelmaa ollut, mutta hetikun Suomeen tulin nii johan sairastuin :D En selvästikään kuulu Suomeen... Hmm... Mulla olis tänään pitäny jatkua duuni, mutta sain vaan lisää saikkua perjantaihin asti..

Mut joo, aattelin tulla tänne vähän jakamaan mun tän hetken lempparibiisejä! Oon ihan hulluna musiikkiin nykyään, en oo varmaan hetkeäkään ilman musiikkia :D Mun IHAN lemppari evörrr on tämä:





Can we just for a night let the stars decide where we belong... AH!<3
Oon ehkä maailman onnellisin nyt kun kuulin, että Sebastian Ingrosso tulee Weekend Festivaliin.... IHANAA! Sinne on pakko päästä kattomaan Guettaa ja Ingrossoa ;)



Ah, niin ihana kans. Tulee vaan mieleen meijän Ayia Napan kämpän terassi ja alottelut <3


Ihan lemppari kans. Mulla menee aina kylmät väreet kun tän kuulen! Varsinki jos soittaa kovalla. Huhuh!


Siin on kans aika tanssibiisi :) Harmi ettei nää mun biisit ikinä soi missään, kukaan muu ei tyyliin ees tiiä suurinta osaa mun biiseistä.. :D Mä oon ainoo joka näitä fanittaa!


Tää biisi tuli aina Frogsyssä! Ei oo kyllä oikee versio :D Se mikä Frogsyssä soi oli vielä parempi! Mut ainakun mä tän kuulen tekee mieli bailaa.


Tää biisi taas soi aina Starskysissä ;) Muistan kun siellä kuulin tän ekaa kertaa, yritin aina kirjottaa sanoja nopee ylös mut aina menin sekasin :D Itseasiassa viimesenä iltana sain kirjotettua kunnolla sanoja ylös! Ja sitte löysin. Hehh! Mä rakastan ettii musiikkia netistä, se on mun mielestä niiiin ihanaa kun löytää jonkun tosi hyvän biisin ;)


Huhuh tätäkin kun kuuntelee tekee vaan mieli reivata oikeen kunnolla! Tykkään tosi paljon tällasesta kunnon UNZ UNZ musasta! Sander van Doorn on varmaan mun ihan lemppari. Se on niin hyvä! Siltä seuraava:


Sooo good. Nyt ehkä alkaa riittämään, ehkä mä joskus jatkan tätä listaa ;) Hihi! -Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti