lauantai 14. heinäkuuta 2012

Feeling hot hot hot!

Oltiin eilen Vernan kanssa keskustassa, mentiin leffaan kattomaan Spiderman! :) Oli se hyvä, kannattaa käydä tsekkaamassa. Mulla alkaa tänään duunit! Heti kaheksan tunnin vuoro, mä en varmaan kävele tän päivän jälkeen... Nyt kun en kuukauteen oo seisonu pitkiä aikoja, jalat on varmaan ihan muussia sen jälkeen :D Ja huomenna uusiks! Jeeee. Musta tuntuu että oon unohtanut ihan kaikki jutut, saa nähä mitä mä siellä yritän myydä :D Hahah! Ja saa nähdä sammuuko mun skoba matkalla, se on ollu nimittäin vähän juntturassa... Noo, eiköhän kaikki ihan hyvin mene ;) Mulla ei vieläkään ole mitään uutta kuvamateriaalia :D Oon katellu oikeen urakalla noita Napavideoita, ja ajattelin täälläkin jakaa yhden! Tää on Senior Frogsista, Conga line! :D Se oli niiin hauska, kun kaikki ihmiset oli ulkona, tuli Follow the leader-tanssi, jonka jälkeen kaikkien suuhun kaadettiin Tequilaaa! Ja sitten kaikki sisälle tanssimaan. Hheheh!



Paras toi loppu... Oujee... Olisko ehkä Olé kumminki:DD Go Iida!! hehe!
-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti