sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Lakki päässä!

Photobucket

Eilen oli ehkä paras päivä ikinä. Mulla oli lakkiaiset! Jännitti niiiiiiiiiiiiiin paljon, niinniiiin paljon.. :D Mun piti laittaa sellaset 14 sentin korot kirkkoon, mutta jänistin ja pistin ihan minikorot.. :D Pelkäsin niin paljon et kaadun, hah! Olin aamulla Saran hoivassa, se laitto mulle taas hiukset. Ihanat kiharat! Jotka ei kyllä ihan iltaan asti pysyneet piiikkasen huonon sään takia... :D Mutta ei toi sää kyllä sitten loppujenlopuksi edes haitannut! Ulkona ei vaan pahemmin hengailtu. Mut joo, kirkossa meni kuitenkin hyvin, en kaatunut ;) Mutta unohin kyllä niiata yleisölle :D hahah! Ja tajusin sen vasta paaljon myöhemmin!


Photobucket

Lakit päähän!

Photobucket

Jalat oli ihan velliä kun seisoin siellä kaikkien edessä :D En tajuu että miks mua aina jännittää tollaset jutut niin paljon! Vaikka esimerkiksi jossain koiranäyttelyissä missä voi olla enemmänkin ihmisiä kattomassa, en jännitä yhtään. Hmm. Mentiin tilaisuuden jälkeen ottamaan kaverikuvia!<3 Voi mulla tulee niiin ikävä noiden kanssa opiskelua. Voiiihh<3 Oli kyllä ihan parhaat kolme vuotta, en vaihtais mihinkään EVER!


Photobucket
Photobucket
Photobucket

Isinkin kanssa otettiin kuvia! Kirkolta siirryttiin suoraan meille juhlimaan. Vieraita alkoi siinä kahden maissa tulla!

Photobucket

Maijakin pääsi kuvaan :D Maija oli niin ilonen koko päivän, se taitaa tykkää juhlistä kans :D Meijän koirat eivät ainoat hauvelit olleet, vaan kummitätini koiravanhus Alpo pääsi myös mukaan menoon! Alpo täyttää pian jo 15. Huhhuh!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ahdin leikkihetki :D Juhlat olivat tosi kivat ja skumppa maistui!


Photobucket
Photobucket

Ja hei... Kattokaas mitä Juho toi mulle Turkista... VESIPIIPUN!!!

Photobucket

Verna ja Late jäivät meille vielä pidemmäksi aikaa. Mentiin Vernan kanssa vähän jatkoille Börssiin ;) Oli ihan sikahauskaa, ihan paras ilta! Niin täyttä kyllä :D Tanssilattialla ei pahemmin tanssittu, vaan poukkoiltiin.. :D Niin täyttä! En löytäny puoliikaa mun kavereista, kaikki vaan katoili... Mutta hauskaa oli! Huhhuh, ihan paras päivä. Jes! Mäpä oon ylioppilas!! WOHOOO!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti