tiistai 22. toukokuuta 2012

Viime päiviä

Oon ollut aika kiireinen (tänäänkin oli niiin kauhee ruskettumisduuni ettei muuta kerenny tehä! hehe...) lähipäivinä enkä oo pahemmin koneella ollut! Tänään mulla oli duunista vapaata, mulla on ollut nyt toosi paljon töitä kokoajan. Huomisellekkin otin ylimääräisen vuoron, sillä Napamatka lähestyy... ;) Alle kaks viikkoa!!! Ja mä valmistun ens viikolla, mihin tää aika menee?!

Photobucket
Oltiin viime viikonloppuna Iidan ja Laten kanssa jokilaivoilla! Olin ekaa kertaa, hehe ;) Mentiin vaan yksille! Oli kyllä kivaa. En oo kyllä muuten ikinä nähny yhtä pientä vessaa kun Katarina-laivan vessa! Ihan oikeesti. Olin ihan maksimikokonen sinne :D Hyvä kun kääntymään pääs, haha!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nyt on ollut pari päivää niiin ihana sää. Eilen aamulla otin arskaa oikeen kybällä takapihalla. Mulla oli kyllä vähän situation päällä ennen kun pääsin asettumaan auringonpalvontaan... Aurinkotuoli oli nimittäin ekaa kertaa tänä vuonna käytössä, ja sen syövereistä paljastu vaikka mitä hirviöitä! Ainakin yks noin viismetriä levee hämähäkki ja koppakuoriaisia. Mut onneks mä olin neuvokas ja heitin vedet niiden päälle ja selvisin ;) Myöhemmin oltiin Iidan ja Laten kanssa jokirannassa jätskillä! Oli niiiin lämmin. Niin kiva että voi olla pelkissä shortseissa ja topissa! Söin taas Nuvolen herkkujädeä, se on niin hyvää. Mulla käy vieläkin Iidaa niin sääliksi, kattokaapa mitä sen jätskille kävi:

Photobucket
Raukka<3 Sympatiat! Tänäänkin aamulla yritin epäitoivosesti ottaa aurinkoa, mutta pilvet tuli tielle... Ne kyllä väisty aika hyvin loppupäivästä, onneks! Menin kampaajalle, Saralle. Sara teki mulle taas niin ihanan tukan, kiitoos<3 Mentiin myöhemmin vielä Iidan ja Laten kanssa leffaan kattomaan Iron Skyta. Mä en kyllä tykänny siitä... Odotin niiin paljon enemmän! Meinasin nukahtaakkin siellä :D Mutta joo, voisin huomenissa ottaa vähän kuvia uusista hiuksista!
Photobucket
-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti