sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Sunnuntaita


Photobucket
Tänään on ollut tosi laiska päivä. En oo tehnyt paljon mitään, äsken olin Maijan kanssa treeneissä, mutta muuten oon vaan löhönnyt sohvalla Heroesia katsoen :D Vitsi olin eilen poikki, pääsin tosiaan töistä 00:30. Ulkona satoi oikeen kunnolla, mutta sain onneks työkavereilta kyydin keskustaan! Nukuin kuin tukki viime yön ja heräsin vasta kahentoista jälkeen. Olisin muuten kokonaan unohtanut kellojen siirtämisen, mutta onneks mun älypuhelin siirsi ajan ite :D Heheh!

Photobucket
Mulla on nyt sellanen fiilis, että voisin lähteä sinne Napaan jo. Heti nyt! En jaksa venata sitä kentällä venailua ja lentokoneessa mätänemistä! Ihanaa. Haluun jo ostaa kentältä ristikkolehden, vähän herkkuja ja juotavaa ja päästä koneeseen istumaan ja kuuntelemaan musiikkia ristikoita samalla täyttäen! Ihanaa. Jes. Pian pääsee ;) 69 päivää lähtöön!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti