perjantai 2. maaliskuuta 2012

Stackars mig, kipeänä kotona...

Sairas lapsi täällä terve! Nojoo, emmä enää ihan niin sairas ole onneksi;) Mutta pari päivää oon nyt kyllä ollut niin kipeänä, huhhuh... Mietinkin, että koska on mun vuoro sairastaa! No, nyt se tuli.

Tulin kipeäksi sunnuntai-illalla. Maanantaina olin aamulla aaevan kipeä, ja olin lupautunut menemään Saran koetyöhön, juhlakampaustyöhön Saran koululle. Onneksi Juuso ja Sara pääsivät hakemaan mut, muutoin olisin kyllä jäänyt sängyn pohjalle nukkumaan, kaikkiin peittoihin kääriytyneenä miljoonan tyynyn kanssa. Kuullostipa muuten ihanalta, voisin mennä tekemään noin sitten kun oon saanut tän tekstin kirjotettua :D Oli kyllä aikamoista ihan kipeänä istua kammattavana! Onneksi olo parani kuitenkin hieman päivän aikana :) Kampauksesta tuli taas niiiin hieno! Mukana oli myös pari lisäkettä tällä kertaa.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Koetyöhön kuului myös meikkaus. Oli aika ristiriitainen olo, ulkoa näytin siltä kuin olisin ollut menossa juhliin, sisältä tuntui siltä kuin flunssa ja kuume juhlisivat kuin viimestä päivää.. Kampaus ja meikki saivat tosi hyvät arvostelut, hyvä Sara! ;) Kävin samalla matkalla Staffpointilla tekemässä ikärajapassin, hyväksytysti ;) Jee! Sinänsä tosi helppo testi, mutta oli siellä muutama vähän kinkkisempikin kysymys. Pääosin mun mielestä hankalimmat kysymykset liittyivät siihen, että onko asiakas humalassa, vai onko hän vammainen niin, että näyttää humalaiselta? Noo, anyway, läpi meni kuitenkin. Jee! Mulla oli ihan kamala nälkä siellä, ja huomasin pöydällä kulhon täynnä karkkeja. Sen verran voin sanoa, että kun lähdin, ei kulho enää ollut läheskään yhtä täysi :-) Namnam! Oli muuten kiva käydä hakemassa saikkua lääkäristä juhlameikissä ja hiuksissa. Ihan totta, kyllä mä oon kipee! Ei, en oo menossa juhlimaan, muuten vaan maanantaina juhlavana! Tykkään olla juhlava kipeänä!

Photobucket
Arvatkaa muuten mitä kuuntelen just nyt? Pendulumia? En. Innaa? En. Sander van Doornia? En. Jotain hyvää? En. Kentiä? JOO! Eli Kentin FF-biisi pyörii youtubesta just. Mulla on ruotsin ylppärit ihan kulman takana, näin mä sitten harjottelen :D Hahah! Kirjotan mun aineeseen luultavasti siitä, kuinka nään auringon ja haistan kevään.. Tai siitä, miten lasken päiviä... hahha.. No se on kyllä totta, kyllä mä päiviä lasken!! Nimittäin päiviä lähtöön Ayia Napaan! FYI, niitä on 95! No kyllä mä yritän muillakin tavoin vähän opiskella.. Kävin lainaamassa kirjastosta muumikirjan ja kirjan Bertistä. Muumeja en ymmärrä, toista kirjaa pystyn jopa hieman lukemaan :D Nojoo, kyllä mä vähän niitä oppikirjojakin aattelin lueskella. Ainakin vähän. Hissan muuten päätin sitten jättääkin kirjoittamatta! Turhaa stressia vaan siitä, mulla on kuitenkin pakollisena reaalina jo terveystieto.

Photobucket
Tekis mieli jo olla lentokentällä lähdössä. Voi että, voikun olis jo kesä!! Tai voikun olisin terve ja voisin olla ansaitsemassa rahaa tolle matkalle.. :D Toivottavasti huomiseen mennessä olisin jo terve niin pääsisin töihinkin! Nyt alkaa töissäkin kaikki jo kunnolla sujumaan. Enää en anna vääriä burgereita ja unohda antaa vaihtorahoja (kopkopkop..) :D Kyllä se tästä, jeejee! Nyt, Sommaren är kort-biisin siivittämänä voisin mennä syömään aamupalaa! Hejdå!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti