perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kevät jee vol 1000291

Ihana kevät! Toi tie, joka mun takana näkyy, oli vielä viikko sitten täysin lumen peitossa. Varsinkin toi kävelytie, talven aikana siihen kasataan aina kaikki lumet. Ja sitä lunta riittää.... Mutta ihanaa, aurinko sulattaa kaiken nopeesti!

Photobucket

Kohta lähen taas duuniin. Tänään mulla on aika pitkä päivä, 9 h 45min. On varmaan jalat aaaika kipeenä sen jälkeen :D Vähän kysymysmerkkinä vielä sekin, että miten pääsen kotiin. Busseja menee sieltä 1,5h välein... No, siinäpä sitten venailen! Huomenna mulla on sama juttu, pääsen 00:30. Vois kaivaa sen Bellan tallista :D

Photobucket
Photobucket

Oon muuten kuunnellu tota Jukka Pojan uusinta albumia aika urakalla. Oon itseasiassa vähän pettynyt, en oo vielä yhteenkään biisiin hirveesti tykästynyt... "Jyrkänteet" ja "Liian paljon hyvää" on kyl ihan jees! :) Tajusin muuten nyt vasta, että Knife Partyn keikka on ihan pian!! Vaan joku pari viikkoa. Muistin, että se olis vasta 30.4, (miksi??:D) vaikka se on jo 5.4! Jejjee. Sitten näkee Teaakin<3 Vitsi haluisin muuten lähtee Summersound festivaliin. Siellä on ihan sikahyviä esiintyjiä! Ihan mun lemppareita, esim. Hardwell, Armin van Buuren ja Gareth Emery. Aiettä, sinne olis kiva päästä! Vähän vaan rahat tiukalla noiden kesäsuunnitelmien takia :D Samaten haluisin mennä kattomaan Guettaa Weekend Festivaliin. Saa nyt nähdä :D Luultavasti jää kyllä tällä kertaa väliin!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti