keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Turun Sanomissa 14.2!

Mun piti jo eilen tästä kirjotella, mutta en sitten kerennyt/jaksanut. Mutta tosiaan, tossa pari viikkoa sitten vihjailin jotain "salaperäisestä vieraasta" ja tämä vieras oli Turun Sanomien toimittaja Kristiina Siivonen! :-) Hän haastatteli minua ja äitiä koiraharrastuksista. Päästiin ystävänpäiväksi Perhe-liitteeseen! Jejee. Tässä nyt kuvana artikkeli:

Photobucket

Jepajee. Nyt on muuten englannin ja ruotsin kuuntelut kuunneltu, enää ei ikinä tarvitse vanhoja (tai nykyisiä) ylppäreitä kuunnella!! Woohoo. Oikeat rivit on jo tulleet nettiin, ja kävin ne kattomassa. Englannissa mulla meni 21/25 oikein! :) Jes! Oon niin happy. Mutta sitten ruotsi.. 10/25 oikein. Ei voi olla totta huhhuh. Jos mun valmistuminen jää ruotsista kiinni niin... Piru vieköön!!(öö..)

Huomenna meillä on penkkarit! Eli kaikki Turkulaiset, ja miksei muutkin, hehheh, yhdeltä Turun keskustaan, saatte multa karkkia;)

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti