torstai 9. helmikuuta 2012

Toivepostaus: lemppareita

Nyt heti alkuun ilouutinen (ainakin mulle): OON NYT TYÖLLISTETTY NAINEN!! En voi uskoa että mä sain sen paikan! Myöhästyin herranjumala 20minuuttia:D JES oon niin onnellinen! Eilen kävin tekemässä työsopimuksen! Oojee. Työnantaja kehui mua kyllä kovasti, ja totesi ettei koskaan ennen ollut palkannut myöhästynyttä... :D Tosiaan, sillon päätin etten enää IKINÄ myöhästy mistään tärkeistä jutuista. IKINÄ. Mut sen vaan sanon, että jos joku nyt sattuu vahingossa työhaastattelusta myöhästymään, ei kannata heittää pyyhettä kehään - tässä elävä esimerkki myöhästyneestä ja paikan saaneesta! ;) En todellakaan siis nyt kuitenkaan kehota myöhästymään, nounou, olkaa aina ajoissa :D Heh! Ja tänään kävin itseasiassa toisessakin työhaastattelussa, Staffpointilla, ja sain senkin duunin! Huhhuh, vielä viikko sitten olin täysin työtön ja kauhuissani, ja nyt mulla on kaks työtä. Hyvin pyyhkii!

Mutta tosiaan, mua pyydettiin vähän aika sitten tekemään postausta mun lempivaatteista. (Siinä muistuikin mieleeni, että taisin kerran aiemminkin alottaa samanlaista postausta, mutta se jäi sitten vähän lyhyeen... Oon tosi huonomuistinen!) Mietin aika kauankin että miten toteuttaisin tän. En nimittäin halunnut tehdä vaan tylsää postausta muutamalla kuvalla höystettynä niin, että kuvissa näkyy vaan se tietty vaate.. Ja toinen ongelma oli se, etten osannut valita lempivaatteita!! 

Päädyin sitten tulokseen, että teen kollaasit vaatetyypeistä, joista pidän eniten. Ensimmäisenä:

PITSI.
 
Photobucket

Mun ehdoton all time favorite materiaali vaatteissa, pitsi. Ennen en tosin pitänyt pitsistä yhtään, se sai mut yökkäilemään ja miettimään vanhoja mammoja teekutsuilla. Mutta sitten, tuuliviiri kun olen, innostuin siitä! Ja paljon, eikä takaisin oo paluuta ;) Rakastan kaikkea pitsiä, mekkoja, toppeja, shortseja, paitoja, kaikkea... Ja suuri osasyy tähän pitsi-innostukseeni on Nelly.com. Siellä on maailman ihanimpia pitsivaatteita, just yks päivä meinasin taas tilata uusia valioyksilöitä. Lempparit ton kollaasin vaatteista on varmaan toi punanen mekko ja musta, missä on tossa tissien alla ja yllä pitsiä. Tai sitten toi missä on pelkkä selkä pitsiä, tai sitten toi valkonen pitsimekko. Tai no, onhan toi t-paita pitsiselälläkin tosi kiva.. Ja noi topit... Jööh, rakastan kaikkea pitsiä! 

Toinen lemppari:

SIISTIT PAIDAT.

Photobucket

Oon myös aivan menettänyt sydämeni tollasille paidoille. Tollanen päällä on aina ihanan huoliteltu olo, heh! Katon nykyään aina vaatekaupoista kaikkia tommosia vaatteita. Ainoo huono puoli on se, että tekee hiuksista SUPERsähköset. Ja mä VIHAAN sähkösiä hiuksia. Talvella ei siis niin hyviä, mutta ilman pakkasia loistava vaatevalinta! Heh. Ainakin mun mielestä. Lemppari noista on ehdottomasti toi musta, oon käyttäny sitä ihan törkeesti!

Viimeisenä valintana lemppareihin:

JAKUT.

Photobucket

Oon jakuista innostunut koiranäyttelyiden kautta, varsinkin Junior Handler-harrastus innostutti mut jakkujen maailmaan. Siellä piti aina olla tosi siistinä, ja jakut oli paras vaihtoehto. Mulla on paljon enemmänkin jakkuja, tosin ne on enemmän koiranäyttelyhenkisiä ;) Nykyäänkin käytän tosi paljon tollasia kaikkia jakkutyyppisiä päällysvaatteita! En tiedä miksi tykkään niistä niin paljon, tykkäänpähän vaan ;) Lemppari noista on varmaan toi oikea ylempi, se on tosi mukava ja rento. Ja lisäksi siistin näköinen! (Ellei siihen ole mun tyyliin tippunut vähän tomaattikastiketta, hammastahnaa tai vaikkapa mustikkakeittoa)
Meinasin näiden jälkeen tehdä vielä neuleista, korkkareista, shortseista ja mekoista kollaasit, mutta päädyin sitten vaan näihin kolmeen! Muuten olis koko vaatekaappi pitänyt käydä läpi! :D Eikai tässä sitten muuta, huomenna äikän tekstitaidon YO-koe. Jänskättää. 

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti