torstai 2. helmikuuta 2012

Alessandrolove

Eilen en saanut kuvia laitettua postaukseen, ja nyt tulee vähän myöhässä eiliset jutut! Laitan tosiaan aina Photobucketin kautta kuvat, ja siitä lähtien kun tää Blogger uudistui, en saanut kuvia näkymään :o Nyt säätämisen jälkeen saan, jee!

Photobucket

Photobucket

Aattelin vähän mainostaa ja ylistää mun all time favorite tuotemerkkiä, Alessandroa. Mulle on noita Alessandron tuotteita kertynyt ihan hyvä määrä, kynsilakkoja mulla on ihan törkeesti ja kaikenlaisia voiteita löytyy myös. Tossa kuvassa on Alessandro-lakkojen lisäksi jokunen Stagecolorin ja Mavalan lakka, sekä jotain yksittäisiä erimerkkisiä mustia lampaita, heheh. Mutta noi Alessandron lakat on ihan tajuttoman hyviä! Ensinnäkin ne on aivan ihanan värisiä jokainen, ja pysyvät kynnessä kuin paska PONien karvoissa! Eli tosi hyvin ;) Kynsilakkaihmisenä oon täysin menettänyt sydämeni Alessandrolle! Ah.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Toinen asia on sitten noi käsivoiteet. Unohdin itseasiassa kuvista yhden tärkeimmän, mutta oon sitä jo aiemminkin täällä kehuskellut, linkki postaukseen tässä: http://nadjann.blogspot.com/2011/03/we-wont-come-down-until-we-hit-ground.html . Mutta noi kaikki on tosi hyviä, sen voin taata! Kaikki aivan ihanan tuoksuisia ja riittoisia. Ja levittyvät niin hyvin, ihan pikku nokare riittää kosteuttamaan molemmat kädet! Ja pehmeys pysyy oikeesti lähes koko päivän, kun aamulla laittaa voidetta. :) Oon ihan koukussa noihin, varsinkin tohon sitruunan hajuiseen valkoiseen, laitan sitä aaevan joka päivä! Lisäksi just toi ruusuilta tuoksuva voide, mikä tossa toisessa postauksessa on, on oikeesti made in heaven. Ja pienenä bonuksena vielä noi maailman ihanimmat pakkaukset!

Alessandron tuotteita ei valitettavasti näy Stockan ja Anttilan pölyisillä hyllyillä, mutta näitä ihanuuksia voi löytää monista kosmetologiliikkeistä. Myös kylpylöistä saattaa bongata Alessandroa! Tarkka lista jälleenmyyjistä: http://www.saga.fi/beauty/jaelleenmyyjaet?catid=16 . Sinne siis!

Sitten toinen asia, mistä mun jo eilen piti teille höpöttää! Olin eilen käymässä Saran salongissa a.k.a Anikaisten koulutalossa, kampaamopuolella ;) Olin Saran asiakkaana hänen juhlakampaustyöhössä. On Sara vaan niin taitava, kaikki Saran asiakkaiksi!! Taas se meni ja teki niin hienon kampauksen, tällasen ottaisin milloin vaan omiin juhliini! ;) YOU GO GIRL!

Photobucket

Photobucket

Esteettisesti toi liivi tossa edessä eiks jeh :D Oikein taiteellisesti sen siihen asettelin eteen! Tai sitten en....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Oikeen superhyvän laatusia noi kuvat taas, iPhone rocks! ;D Kohta lähden isipapan kanssa kattomaan mulle uutta takkia! Jee! Ja sitä tarvitaan... Meijän auton ikkunatkin on jäässä (ja nyt kaikki aattelee, että no huhhuh, kaikillahan ne on senkin idiootti), mutta meilläpä pitää skrapaa ikkunat sisältäpäin! :D Jeee!

 

-Nadja

2 kommenttia: