maanantai 6. helmikuuta 2012

Aeekamoista!

Huhhuh mitkä pari päivää. Mulla tosiaan oli pieni päivityskatkos, olin viikonlopun Tean luona Espoossa! Tarkotus oli mennä kattomaan Netskyä ja High Contrastia, mutta mun kohdalla toisin kävi... Aikamoinen viikonloppu ihan oikeesti, huhhuh. Lähettiin lauantaina aikaseen Espoota kohti, päivä sitte lööbäiltiin Tealla ja illalla lähettiin baanalle. Mentiin aluksi alottelemaan kamujen kanssa, ja olikin ihan sikakivaa! Paljon en kuitenkaan ehtinyt edes alotella, ennenkun mun kohalta peli vihellettiin poikki, ehh. Mulla meinas tulla taas samanlaisia sydänjuttuja, tykytteli kauheesti ja oli huono olo. Päätin sitte päättää illan siihen, menin mummulle yöksi, etten mitään pyörtyisi jossain tai jotain. Harmittaa kyllä ihan sikana, jäi hyvät artistit näkemättä ja lippu käyttämättä:( Toivottavasti Knife Partyn keikalla ei samanlaisia juttuja tuu!
Photobucket
Tänään mulla oli työhaastattelu Raision Mäkkärillä. Jännitin sitä ihan sikana, ja päätin et meen jo aikasin sinne etten VAAN myöhästy. Noh, ei kyllä tääkään päivä ihan suunnitelmien mukaan mennyt:D En ennen ollut bussilla mennyt Raisioon, enkä yhtään tiennyt että missä pitäis jäädä. Pyysin sitten kuskia sanomaan mulle kun ollaan Mäkkärin pysäkillä, ja kuski lupaskin ilmotella sitten. Noo matkaan lähdettiin ja matkalla oltiinkin ihan törkeen kauan, alkoi vähän huolestuttaa että mihis sitä ollaankaan matkalla. Ja niinhän siinä kävikin, että kuski muisti väärin mun pysäkin, ja ajeltiin tooosi pitkälle Mäkin ohi. Kuski vaan totesi "hups, muistin että sanoit Hese eikä Mäkki. Kävele tosta puol tuntia takaspäin!" Mikäs siinä sitten.. Kello oli puol, ja puolelta mulla haastattelu alkoi. Hieman alko kyllä kylmä hiki valua, olin ihan mulle vieraassa paikassa, enkä saanut ketään kiinni Mäkin puolelta.. Otin sitten pienen pähkäilyn, hermoilun ja apusoittelun mm Tiialle ja äidille (soitin varmaan miljoona kertaa kaikille hätäpäissäni..) jälkeen taksin ja olin 20 minuuttia myöhässä haastattelusta.. OUJEA. Ehkä niinku number one juttu mitä ikinä ei sais tapahtuu jos menee haastatteluun, myöhästyä..
Photobucket
Haastattelu meni kyllä itseasiassa tosi hyvin, haastattelija kehu mua tosi paljon, ja sanoi ettei myöhästyminen haittaa. En kyllä usko ettei se mitään haittaisi, tottakai siitä nyt miinusta tulee kun parikymmentä minuuttia myöhässä paikalle tulee. Hyvä maku jäi kuitenkin haastattelusta, ei edes jännittänyt siinä kohtaa enää! Perjantaina ilmoitetaan, että kuka duunin saa. Vähän kyllä epäilen että ne myöhästyjän valitsis :D Hiukka kyllä ärsyttää, jos kuski olis sanonu oikeen pysäkin, olisin varmaan ajoissa siellä ollut.. Tai siis olisinkin ollut! No, ei voi mitään. Oon varmaan ollut ihan kauhee ennen tai jotain, huono karma lyö takas :D
Photobucket
Kuvat on taas vähän vanhempia! Tykkään tosta ponchosta ihan törkeesti, se on niin lämmin ja ihana! Ainoo huono puoli siinä on se, ettei se oikeen mahdu takin alle.. Mun pitäis muuten ostaa uus takki, auttakaa mua!! Mistä löydän halvan, hyvän ja lämpimän takin? Kiva ulkonäkö olis vielä plussaa, heh :D Loppuun vielä iPhone kuvia Espoonreissulta!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
-Nadja

2 kommenttia:

  1. Vähän ärsyttävä tuo bussihomma! Ku ei periaatteessa ees riippunu susta tuo myöhästyminen. Mutta toivottavasti saat kuitenki paikan :) Mulla on kaveri Mäkkärissä töissä ja kuuntelen aina kateellisena miten se saa alennuksella niitä ruokia, haha.

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Jep, samaa mietin! Mutta eipä tolla enää väliä - sain nimittäin paikan!:-) jes! Ja jep, alennuksia odotellessa!;)

    VastaaPoista