tiistai 31. tammikuuta 2012

What a feeling

Jee, tänään on ollut tosi jees päivä! Koe meni hyvin ja aurinko paistaa. Ihanata hunajata jee!

Photobucket

Photobucket

Otettiin Marekin kanssa vähän kuvia;) Vois joku päivä lähtee vähän kauemmaskin kuvailemaan, ettei aina ole sama tausta!

Photobucket

Photobucket

Löysin ton neuleliivin tänään Zarasta ihan pilkkahintaan. 15e! Olin Zarassa ihan törkeen kauan, kattelin vaatteita, sovitin varmaan kymmeniä, mietin ja pähkäilin että mitä niistä nyt sitten ostaisi kotikaappiin. Päädyin sitten sovittamista vaatteista ostamaan... 0! wtf, oon niin ylpeä itestäni! Eilenkin eksyin taas Nelly.comin sivuille, olin ihan kahta vajaa heittämässä ostoskoriin taas uusia ihanuuksia, mutta sain onneksi itteäni niskasta kiinni enkä ostanut. Ehkä mä vielä onnistunkin säästämään.. Noo, siinä sitten kun olin Zarasta lähdössä, huomasin ton neuleliivihööbän nurkassa. Se ihan selvästi kutsu mua, ja olihan mun pakko vastata kutsuun:-) Ja täällä se nyt on, jee!

Kohta meille tulee vieraita kylään, erään tietyn asian tiimoilta. ;) Oon salaperänen I know, mut pian kyllä kerron lisää! Loppuun vielä parhaiten onnistuneet otokset:

Photobucket

Photobucket

-Nadja

2 kommenttia:

  1. Vitsi noi kengät on törrrrkeen hienot!! ..ja ihana asu muutenki. Kivan löydön oot tehny! :)

    Eiks tol karvaturril tuu kylmä tuol maas?? :D

    Voisit tehdä joku kerta sellasen lempikengät,-housut,-laukku jne. postauksen. Oon jo jonkun aikaa aina sillon tällön eksyny tähän blogiin ja tosi usein sulla on päällä sellasta,mitä itekki voisin ajatella pistäväni päälle. :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kiitos!!:) Ja ei se mitään palele, sil on lämmintä karvaa vaikka muille jakaa, hahah! Joo, voisin tehdä tollasen postauksen!:)

    VastaaPoista