keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Underneath my skin there’s an eagle

Photobucket

Aivan ihana biisi toi Donkeyboy - Cityboy! Ah, pure love. Oon kuunnellu vaan kaikkia biisejä nyt monta tuntia, ettiny uusia ja vanhoja. Vanhoja varsinkin, pikkuveli on ihan korvat ruvella kun oon bailannu esimerkiksi Livin la vida locan, I'm so Excitedin, Macarenan, Coco Jambon ja muiden kavereiden tahtiin toista tuntia... Hehheh... Voitte vaan kuvitella millanen oon Amarillon Funny Fridaysissa jos alakerran tanssilattia on auki ja ihana DJ soittaa mun lempparivanhoja.. Pois edestä risut ja männynkävyt kun mä humppailen noiden tahtiin!!

Photobucket

Näissä kuvissa näkyy ehkä vähän paremmin noi vaatteet kuin muutaman postauksen takaisissa Motivus-kuvissa :D Teinipeili not so good.. Heheh, oon ollu tosi hyvällä fiiliksellä tänään, vaikka jäätiin Laran kanssa tekemään kouluhommia taas melkeen neljään asti (päästiin yhdeltä). Tai no, ehkä siinä syy... Laran kanssa ei aina kouluhommia tehdessä niinkään niitä tehdä vaan jotain ihan muuta hahah if u know what i mean! Okei nyt sain ton kuullostamaan vähän likaselta... Joo o :D

Ehkä mä nyt vaan painun nukkumaan ennenkun terrorisoin blogiani liikaa tyhmillä jutuillani:DD Öitä vaaan ja kuunnelkaa ihanaa pojua allaolevasta linkistä! Ja kattokaa häntä, vooi<3



-Nadja

2 kommenttia: