tiistai 17. tammikuuta 2012

There’s no antidote

Jee! Eilen postilaatikkoon tipahti mun Crazy Factroryn tilaus. Paketti sisälsi siis napakoruja ja korviksia :) Oon ihan sikatyytyväinen, kaikki just sellasia kun halusinkin!

Photobucket

Siinä ekat kaks. Valitettavasti huomasin ton oikeenpuolimmaisen olevan väärinpäin vasta näitä kuvia koneella katottaessa :D Nooh. Samanlainen valkonen kivi siinä on ku vieresessäki! Tykkään ihan sikana varsinkin vasemmanpuolisesta, näyttää tosi kivalta päällä:) Hihi!

Photobucket

Mun oma lempi napakoru, jonka sain kavereilta lahjaksi, hajos joku aika sitten. Se oli ihan lemppari! Mutta tosiaan, se oli siis vähän saman tyylinen ku tää. Tollanen sininen, sopii tosi hyvin napaan! En olis uskonu ennenkun ite koitin :D Oikeesti, mun mielestä toi väri ja valkonen sopii parhaiten napaan.

Photobucket

Ja sitten ihan peruskorut. Maksoivat muuten 2e kappale. Eipä kovin kallista! Noiden toisien hintaa en tarkalleen muista, mutta mikään ei tainnu yli neljän euron mennä. Ihan törkeen halpaa tuolla siis! Ja hyviä koruja. Todellakin suosittelen! Eli kaikki vaan shoppailemaan tänne:

http://www.crazy-factory.com/

Tilasin siis kans yhteensä neljät korvikset, mutta ne on ihan perus valkoset "timantit". Tai siis sellaset läpinäkyvät, miks niit nyt sanotaan... :D Niin en sitten jaksanut kuvata, kaikki tietää kuitenkin miltä ne näyttää! Tais olla euron kaksi kappaletta. For real?

Photobucket

Loppuun vielä mun koko napakoru-kokoelma ;) Osasta tosiaan puuttuu yläpallo, kuten voi huomata :D Tosi ärsyttävää kun ne välillä häviää. Pari kertaa kun oon tullu kotiin, oon huomannut että yläpallo puuttuu. Shieet. Tossa oikeella on just se sininen koru, mikä katkes! Toi roikkuva osa ei siis oo kiinni siinä. Mä tykkään eniten roikkuvista, ne on nii hienoja mun mielestä! Ainoo vaan et ne on sen verran painavia, että saattavat saada napakorun kasvamaan ulos:( Pitää siis säästää niitä rantapäiviin ;) Hihi!

P.S. Arvatkaas kenen keikalle ollaan menossa Tean kanssa? Otsikosta voivat fiksuimmat päätellä ;) (Ja annan vinkin, se ei oo Swedish House Mafia)

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti