perjantai 13. tammikuuta 2012

Perjantai 13. Selvästi.

Mä en ole ennen oikeestaan uskonut, että 13.päivä olisi jotenkin epäonninen. (meinasin kirjottaa etten oo taikauskonen, sitten rupesin kelaamaan että hetkonen... En koskaan kato kelloa kun aika vaihtuu, toivon aina kun kello on 00:00, 11:11 ja 12:12, uskon että siten miten uusivuosi menee, niin menee loppuvuosikin...) Nyt mä alan muuttaa mieltäni. Mulla ei oo ikinä ollut tällasta päivää, mikään ei onnistu ja teen kaikkea niiiin outoa? Tänä päivänä oon:

1. Nukkunut 40min pommiin. Siinä ei sinänsä mitään outoa oo, mutta kun heräsin, valot oli päällä? Äiti oli käynyt herättämässä, enkä muista mitään siitä. En mitään. Sanoisin et äiti valehtelee, ellen tietäis ettei se valehtele.

2. Melkein juonut suuvettä. Tosiaan, sitähän otetaan korkkiin, siitä suuhun ja purskutetaan, mutta meiksupa otti pullon ja suoraan suulle, niiku viinapullon konsonaan. Hetken mietin että mikä ei nyt toimi - aaa....

Photobucket

Photobucket

3. Ollut maailman väsynein koulussa. Oikeesti, en muista koska viimeks olisin ollu näin väsynyt? En olis jaksanu tehdä mitään, en miiiitään. Alkaa riittää tää abivuos.

4. Saanut solariumilta turpiin. Oikeesti. Siellä mä ihan rauhassa loikoilin, kunnes mun naamalle lentää solkun joku osa? Vähän siinä tuli pakokauhua, että hajoaako koko paska mun päälle :D Noh, ei onneks hajonnu ku ihan vähän. Kenellä käy noin oikeesti?

Photobucket

Photobucket

5. Pessyt vartaloni hoitoaineella. Tosiaan, Motivuksen jälkeen, ihan pokkana peseydyin hoitoaineella.

6. Saanut hiekat päälleni hiekotuskoneelta. Musta oikeesti tuntuu, että se mies teki sen tahallaan... Ehkä näytin siltä, että kaadun helpolla, niin se sitten päätti hiekottaa mut.... Se oli ihan paikallaan hiekottamatta kunnes tulin siihen, jollon kaikki koneet käyntiin ja hiekat mun päälle! Ohhjee. :D

Photobucket

Photobucket

7. Kirjottanut nettiosoitteita tyylillä: nadjann@blogspot.com. Ja sitten ihmetelly miksei toimi.

Okei, ei toi nyt kuullosta niin paljolta mut oikeesti, mulla on ollu kauhee päivä! :D Kamala ärsytys kokoajan. Vihaan tota ilmaa... Ja kaikki kadut niin liukkaita:( Plääh! Kuvat muuten jotka tähdittää tätä postausta on noin vuos sitten otettuja, Anen ja Vernan kanssa! Päätin koittaa vähän isompia kuvia. Hihi!

Photobucket

Ehkä mä meen nyt vaan nukkumaan. Ehkä niin on vaa parasta.

-Nadja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti