torstai 5. tammikuuta 2012

Paskaa linssissä

Jepjep. Vihdoin mä saan aikaseks jotain, ehh! Oon koko tän viikon vaan löhönny himassa :D Tai no en ihan, oon mä Motivuksessa käyny! Mutta ketään en oo koko viikkona nähny, haha! Amiksilla alko koulu jo, mulla on vielä tää loppuviikko vapaata. Aattelin sitten oikeen kunnolla lomailla! Selvästi :D

Tänään sain kuitenkin itteni ylös ja ulos, vähän vaatekuvia pitkästä aikaa!

Photobucket

Photobucket

Lähdin Maijan ja Vimman kanssa myös metsälle tässä päivällä, vähän kuvia ottamaan. Mulla on melkeen aina vaan Maija mukana jos otan kuvia, mutta nyt päätin ottaa myös Vimman! Vähän vaihtelua malliin :D Hahha. Ja tosiaan, huomasin tässä vasta nyt kuvia koneelta katsoessa, että linssissä oli nähtävästi jotain paskaa ollut.... Jokaisessa kuvassa on nimittäin sumea kohta :D Oujee hyvä Nadja!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti