maanantai 30. tammikuuta 2012

Hammashelvetissä

Eilen olin ihan siinä uskossa, että tästä päivästä tulee tosi hyvä! Viimenen kunnon päivä lukiota jäljellä! Noh, toisin kuitenkin kävi. Siis siinä hyvässä päivässä:D Viimenen lukiopäivä kyllä oli, haha! Ja onhan se ihan jees, ei tarvii enään siellä koulun ruokalassakaan värjötellä. Siellä on oikeesti ihan töörkeen kylmä! Taino, onhan mulla tässä koeviikko vielä edessä. Eiköhän mut sieltä ruokalasta vielä hetken löydä, jäätyneenä kylläkin:D

Photobucket

Photobucket

Mutta tosiaan. Huono päivä. Tosi huono. Aamulla mä heräsin kiukkusena, oh no no, siitä ei hyvää seuraa.. Jokaisella tunnilla meinasin nukahtaa, ruokalassa oli tosiaan jäääätävän kylmä ja esseitä piti kirjotella. No joo, ei siinä mitään, perus settiä. Mutta sitten... Menin hammaslääkäriin. Mulla on viimeks porattu hammas joskus ihan pentuna, enkä muistanukkaan millasta se oli. Ihan helvettiä.

Photobucket

Photobucket

Joku oli joskus tässä lähiaikoina sanonut, että se puudutus sattuu melkeen yhtä paljon kun poraus. Noh, päätimpä sitten olla ottamatta mokomaa, jos se kerran melkeen turha on! Jep. Puudutuksetta kaks reikää porattiin. Ai saatana. Tärisin varmaan enemmän ku se porakone ja suojalasitkin muutamaan otteeseen lähti päästä ku siinä tuskissani kiemurtelin :D Huhhuh. Ja vielä pitää mennä uusiks! Nooh..


Mikä on päivän opetus? Älä koskaan mene porattavaksi ilman puudutusta.

p.s. Ihme lerppa toi mun paita tosta edestä? :D Se on siis tollanen sidottava hööbä, roikkuu vaan oudosti...

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti