lauantai 28. tammikuuta 2012

Done did it so fuck my reputation!

Oivoi tätä darran määrää :D Oltiin Cindyn kanssa juhlimassa, niiiinniiiiiiiiin pitkästä aikaa vaan kahestaan! Viimeks ollaan taidettu olla vuonna 08 tollain kahestaa juhlimassa :D Oli ihan paras ilta, oikeen laatuaikaa rakkaan kanssa ;) Oltiin Cindyllä aluksi alottelemassa ja laittautumassa, ja sieltä suunnattiin RHCn kautta Primaan! Primassa esiintyi Aste, wohoo.. :D Red Hot Chilisissä oli ihan sikana tuttuja! Kuvat on otettu mun upeella iPhonella, siks ei ihan parasta laatua kaikki:D Varsinki sillä näytön kameralla otetut on kyllä mahtavii;)

Photobucket

Photobucket

Moi urpo...

Mä muutuin taas yöllä miljonääriksi! Siiderinkuvat silmissä mä siellä juoksentelin tiskiltä tiskille, jee.. :D Pitäs vähän rajottaa tota baarissa käyntiä, kuluu kaikki rahaset ehh... Mut oli kyllä ihan paras ilta! Aste oli kyllä ihan täyttä kuraa, haha. Olin jo ihan valmistautunut kävelemään kotiin, mutta sitten Cindyn vanhemmat onneks kurvasivat meijän kautta! Ihanaa, ei tarvinnut käppäillä himbeen itse. :-) Voisin muuttaa keskustaan vaan senki takii et pääsis baarista helpommin himaan yöllä, lol..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tänään tulee Terra Nova, pitänee pistää nauhalle! Uteliaisuus vei voiton, mainostetaanhan sitä maailman kalleimpana televisiosarjana ;) Mulla tulee niistä mainoksista kyllä ihan mieleen Lost, toivottavasti se ei sellaseks muutu. Lostkin oli tosi hyvä mun mielestä aluks, ykköskautena! Kuitenkin se tarina vietiin niiiiiiin liian pitkälle, lähti totaalisesti maku siitä.. Toivottavasti ei samallalailla käy! Tosin mikä siinä Lostia muistuttaa? Ainoastaan maisemat, heh. Noo, tänään nähdään onko dinosarjasta mihinkään! Vanhana Pikkutassu-fanina musta tulee varmaan ykkösseuraaja. Jee.

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti