tiistai 10. tammikuuta 2012

@ the blue train

Oivoi, saatoin tänään vähän shoppailla. Mut ihan vähän vaan... Krrhm, tai sit vähän enemmän. Mun piti ostaa vaan juoksemishousut, mutta ostinkin myös urheilutopin, urheilurintsikat, jakun, neuleen, tunikan, alusvaatteita, nahkashortsit ja legginssit.... Hups:)) ja myös kuoret iPhoneen. Mut ne mä oikeestikkin tarvitsin!




Iida oli mun partner in crime.. Mentiin sitten Siniseen junaan kahvittelemaan! Hehss.




Vitsi, tän iPhonin liittymän käyttöönotossa on ollut ihan törkeesti säätöä! Ostin tän siis Soneran kytkyllä. Ensin piti vaihtaa Saunalahdella numero mun nimiin, ( se oli siis äidin nimissä ) jossa kesti pari viikkoa joulupyhien takia. Sitten Soneralta tuli taas viestiä, että liittymän siirto on epäonnistunut uudelleen! Tänään sitten kävin Soneran liikkeessä, ja syy siihen, ettei siirto onnistunut, oli se että ne olivat Soneralla peruuttaneet mun tilauksen? Whoot... Nooh, nyt tilasin sen sitten uudestaan. 17.pvä pitäisi siirto sitten onnistua! Siihen asti mulla on vielä kaks puhelinta käytössä :D



-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti