tiistai 13. joulukuuta 2011

We were so young and all that we wanted was more

HELLO!

Photobucket

Nyt oon kyllä NIIN ILOINEN että huhhuh!! Mun ja Iidan kesäsuunnitelmat nimittäin varmistuivat.... Me lähetään kesäkuussa (tarkalleen 4.6.2012) AYIA NAPAAN _KUUKAUDEKSI_!!! Ohhh oon niiiin maailman onnellisin just nyt. Napa on maailman paras paikka!! Sinne kuukaudeksi, ah. Liput ostettiin siis tänään ;) Sinisessä junassa...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tulee maailman paras reissu evör. Aurinkoa, juhlimista, hyvää seuraa... ah. Huhhuh voisin hehkuttaa vaan koko päivän ja vaikka kuukauden! Tää todellakin piristi mua, oon nimittäin vieläkin ollut vähän huonossa kunnossa sen just todetun rytmihäiriön takia. Mut nyt unohtuu kyllä rytmihäiriöt ja selkäpaskat, nimittäin ME LÄHETÄÄN NAPAAN!!

Olin tänään kans shoppailemassa piiitkästä aikaa! Aika hyvin tavaraakin tarttui mukaan... H&Mmässä on tosi paljon alennuksia, kannattaa mennä tsekkaamaan! Pitkästä aikaa päätin myös kuvailla vähän mun ostoksia.

Photobucket

Photobucket

H&Mmästä iihana neule, niin lämmin. Tykkään tosi paljon noista kyynärpäiden paikoista kans! Vaan 15e ;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ginasta musta bleiseri vai mikä onkaan, sekä täydellinen neule. Rakastan neuleita, hehe! Molemmat makso 30e.

Photobucket


Ostin kans Ginasta tollasen pannan eilen. Kahet kengätkin kotiutuivat hooämmästä kans. Ja myös paaljon alusvaatteita, hehe;) Oikeesti, siellä maksaa kaikki alusvaatteet 3-7e! Kelatkaapas sitä. Nyt neitoset shoppailemaan!



-Nadja

4 kommenttia:

  1. Kui siistii!!

    http://dreamsarerealfuckreality.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Härö toi kuva mis sun kielikoru kiitää! Ja rakastan tota vaaleenpunast neulet mis on noi napit oih :)

    C

    VastaaPoista
  3. Hahah joo aika hassusti kiiltää :D Se on itseasias sellasen beigen värinen! ;) kuva vähän hämää. Mut on se joo ihana hih!

    VastaaPoista