tiistai 6. joulukuuta 2011

Black&Red Christmas Party

Pahoittelen taas päivittelykatkosta:D Oon koko viikonlopun ollut poissa kotoa, siksi en ole kerennykkään kirjotella. Viikonloppuna on tapahtunu vaikka mitä, niin hyvää kuin huonoakin! En kaikkea jaksa kirjoittaa samaan postaukseen, joten tästä vklpusta tulee vielä lisääkin tekstiä, hehe :)
Oltiin torstaina Studia-messuilla koulun kanssa. Löysin sieltä sellasen koulun, minne kyllä aion mennä kesällä!! Siitä lisää sitten myöhemmin ;)

Mutta tosiaan, perjantaina mentiin Iidan kanssa Mokeyhin. Siellä oli abibileet, pikkujoulut nääs! Pukeutumiskoodi oli punainen/musta. Moni ei kyllä sitä noudattanut :D Mutta mä ja Iida noudatettiin! Mentiin Latelle alottelemaan.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Toi mekko on ihan mun lemppari nyt!! Nellystä, ylläripylläri:D Tykkään tosta selästäkin, hih! Ja niin mukava päällä.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Monkeyssä oli ihan sikakivaaa!! Törmäsin taas vanhoihin tuttuihin, jotka liittyivät seuraan. Oltiin pilkkuun asti :D Ihana Dima onneksi heitti mut himaan, mulla nimittäin viimenen yöbussi menee jo joskus 2:30! Oli iiihana ilta taas kerran:) Jeejee! Nukkumaan pääsin joskus viiden aikoihin, herätys aamulla klo 7:00 koiranäyttelyyn... Oujee:D Siitä sitten lisää vaikkapa huomenissa!:)

Sen verran sanon, että eilen satutin itteni ihan tosi pahasti, ja nyt oon aika toipilas...

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti