maanantai 28. marraskuuta 2011

Onnenpäivä

Huhhuh, tänään on ollut kyllä niin mun päivä!! :) Aluksi ei kyllä siltä vaikuttanut... Mulla oli tässä jaksossa kaks ruotsinkurssia, joista toisen koe oli tänään, toisen huomenna. Noh, arvatkaa vaan luinko oikeeta kirjaa. Enpä lukenu en :D Eli menin tohon tänpäiväseen kokeeseen ollenkaan valmistautumatta... Mutta kumminkin, se meni ihan hyvin! Jes. Osasin ainaki puolet;) jeshh.

Photobucket

Mun päivät on ollu täynnä lähestulkoon pelkästään opiskelua. Mun pitää kirjottaa historian itsenäisellä kurssilla 14 esseetä... Oon nyt kirjottanut 11 jo! Huhhuh. Alkaa hissa tulla jo korvista ulos:D

Mut anyway, mun onni käänty, kun myöhästyin bussista! Nimittäin parempaan suuntaan. Päätin mennä koulun viereseen kauppaan rikkomaan rahaa solkkua varten, ja löysin kaupan lattialta femman! Jeee! Ja tosiaan menin solkkuun, ahh, rakastan solkkuaaaa. Mun piti keskustasta käydä vielä ostamassa sellasen unique brat, ei kyllä niitä aitoja vaan jotkut halpisversiot. Kävin Seppälässä kattomassa ja siellä oli sellasia kympin tarjouksella! Kelpaaa!

Photobucket

Töissäkin meni kivasti, löysin 2euroa :D Hhehe! Olo on ku miljonäärillä. Heheh oon muuten leiponu vaikka kuinka paljon pipareita! Oon niin piparilover. Tekis nytki mieli pipareita...

Photobucket

Photobucket

Nyt vois mennä tutimaan! Mulla ja Iidalla on muuten suunnitelmissa sellanen jymyjuttu ettei mitään rajaa... Hähhähhää... Siitä vielä myöhemmin;) 178 päivää tämän jymyjutun toteutumiseen...

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti