lauantai 19. marraskuuta 2011

Onnenämmä

Photobucket

Jes, vihdoin ämmä joka saa mut iloseksi! Nimittäin ylppäreiden terveystiedon M:mä! Oon niin helpottunut, eilen tulivat YTL:lältä tulokset, ja ämmänä tuli takas. Jes.Jes.JES!! Niin ihanaa, voisin vaan tanssia hahah oon niin onnessani!!

Mentiin eilen illalla vähän juhlimaan, tarkoitus oli kyllä mennä vasta tänään. Perjantai oli kuitenkin parempi, haha;) Mentiin Iidalle alottelemaan ja sitten (taas) Amarilloon! Late liittyi myös jengiin. Oli superkiva ilta, ihan parasta! Niin kiva oli tanssia ja riehua! Ja join ensimmäisen mustikkashottini;) haha!

Photobucket

Photobucket

Aamulla ei ollut yhtä innostunut fiilis... :D Menin Iidalle yöksi, ja Iidalla oli aamulla töitä. Menin sitten seuraksi kauppahalliin:) Nyt kyllä väsyttää niin paljon että nukahan kohta tähän tietokonepöydälle... Äsken bussissa kotiin tullessani mun eteen istui vanha mies, joka puhui koooko matkan. Yhtäkkiä se sano mulle: " Vitsi toi sun otsan arpi on kiva ". Meni vähän sanattomaksi, hahha, sen verran puskan takaa tuli :DD Hämmennyin pahasti. Ihan tällain BTW.

Tänään otan kyllä rennosti!! Kukaan ei saa mua raahattua ulos, se on varmaa.....

-Nadja

2 kommenttia: