maanantai 21. marraskuuta 2011

Hierojalla!

Photobucket

Tänään menin siis (otsikostakin voi jo päätellä..) hierojalle! Käytin Iidalta saaman lahjakorttini K&R:rään. Mua jännitti ihan sikana, en edes tiedä miksi :D En ikinä ennen ollut ollut hierojalla! Mutta iiihanaa se oli. Kiitoksii Iidalle vaan hihi! Sain koko selän hieronnan sekä niskahieronnan. Mulla olikin niskat ihan jumissa, ja hieroja löysi tooosi kipeitä kohtia auau.. Nyt ovat lihakset ihan kipeänä ku niin paljon hierottiin :D Noo, eiköhän pian jo sitten helpota.

Photobucket

Photobucket

Nää kuvat on perjantailta, en ole vaan ehtinyt laittaa niitä mihinkään:D Huomenna on meillä muuten viimenen päivä tätä jaksoa! Ihanaa! En ole varmaan ikinä ollut näin ilonen koeviikosta:D Tämä jakso on ollut ihan kauhea, toivottavasti ens jakso (joka on muuten viimeinen kunnon jakso mulla!! Viidennessä jaksossa mulla on nimittäin vain 2 kuviskurssia) olisi vähän mukavampi! Nyt meen nukkumaan, oon ihan poikki jo. Öitäpöitä!

-Nadja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti