perjantai 14. lokakuuta 2011

Nadjan ja Cindyn jumppakoulu

Vihdoin alkaa vähän tuntumaan olo paremmalta! :) Kohta viikon ollut ihan kipeänä. Tänään söin jo kunnon ruokaakin;) Oon tehnyt kaikkea tosi hyödyllistä tällä viikolla, oon kattonut melkeen koko Pako 1-kauden, opettanut Maijan menemään kyljelleen makaamaan kun sanon "PAM", tehnyt paljon ristikoita ja nukkunut! :-) Noei, oon mä oikeestikkin jotain saanut aikaan. Oon lukenut melkeen kokonaan jo äidinkielessä pakollisen nykykirjallisuuden kirjan! Oujee. Ja jakso vasta alko! Hiphei.

Mutta joo, kattelin tossa vanhoja kuvia vuodelta 2008, ja törmäsin mun ja Cindyn jumppakuviin:-D Harrastettiin tollon joogaa, oltiin menossa tunnille muttei päästy vielä sisään, joten päätettiin viihdyttää itseämme ;) Hieno jumppaohjelma!

Ensin jalannosto!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ja jalan taaksenosto,

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

sitten taaksetaaaivutuus...

Image and video hosting by TinyPic

ja eteentaivutus.

Image and video hosting by TinyPic

Punnerruksia muutama,

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

äläkä unohda vatsalihaksia!

Image and video hosting by TinyPic

Loppuun on hyvä tehdä vielä jotain epämääräistä.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jos tulee kysyttävää, mulle ja Cindylle voi laittaa viestiä! :-)

Hahah juuh.. Pahoittelen kuvien tooodella huonoa laatua ja leikkausta, mulla kuvanmuokkausohjelma ei toimi ja kuvat on otettu hysteerisessä mielentilassa :D Että sellasta tälläkertaa!

-Nadja

4 kommenttia:

  1. Hahah en kestä, vanha legenda!
    Huomaaks muute et tos mun vatsalihaskuvas tuol kulman takaa seisoo joku…? Kaveri varma tykänny XD
    - C

    VastaaPoista
  2. Hhahah älä! Ja huomaa meijän vaatetusero, sulla pipo ja mulla noi tossut...:-D Ei näin Nadja.. Varmaa joku lokakuu tollon jo!
    Ja jooo XD hahahha

    VastaaPoista
  3. eiku toi pipo oli vaa tollane "tyylijuttu" .............

    VastaaPoista