lauantai 22. lokakuuta 2011

Chasing memories I used to own

Noniin, vihdoin täällä taas! Huhhuh, oon kyllä niin väsynyt nyt etten ota mitään vastuuta tekstin laadusta :D Heräsin tänään klo viisi aamulla koiranäyttelyyn esittämään Corgeja, omia koiria ei siis ollut mukana. Suoraan näyttelystä duuniin ja nyt oon himassa, oon niin kuittipuhkipoikki huhuh.

Mutta joo, oltiin torstaina Iidan kanssa kaakaolla Brahessa. Oli ihana taas nähdä Iidaa! Ja nami toi kaakao oli hyyyvää;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kotona mua odotti Nelly-paketti! Ihanaaaa. Ei ole ikinä ennen ollut noin iso hehh!

Photobucket

Photobucket

Paketti sisälsi siis kahdet korkkarit, neuleen ja pipon. Kengät oli ihan täydelliset! Mut toi neule... Olin ihan satavarma et olisin tilannut sen valkosena, mutta vaaleanpunasena se tuli:D Ja laskussakin lukee että vaaleanpunainen. Alesta kun ostin, en voi palauttaa. Noo, minkäs teet! Pipo oli aika sweet, en yleensä ees käytä pipoja, mutta toi oli niin halpa (1,50e!!) et aattelin et nyt oon pakko :D Oon alennusten orja, I know.

Photobucket

Ihanat kengäät! Korkeemmat tosin kun luulin:D 13 senttiä on koroilla korkeutta.

Photobucket

En tiedä miks kuva näyttää noin haaleelta, ei oikeen erota kenkiä. Eiköhän niistäkin parempaa kuvaa tule sitten kun ovat käytössä:) Tosi mukavat!
Molemmat kengät maksoivat vaan 11e!

Loppuun vielä söpöliini-Hilppa!

Photobucket

-Nadja

5 kommenttia:

  1. WoW! Your smile is wonderful and those dimples you have are eye catching. You are one of the luckiest person having dimples :) Anyway your new shoes from Nelly.com are nice :D

    VastaaPoista
  2. ihana toi eka kuva puppein! senki nättipää

    VastaaPoista
  3. Thank you! :) Hehe. I like the shoes too!

    Hiihih kiittiii!

    VastaaPoista
  4. Kyl saa palauttaa Nellylle ihan normisti aletuotteetki :D ..oon palauttanu joku miljoona kertaa ja ain on onnistunu!

    VastaaPoista
  5. Whaat saako!! Miksköhän oon luullu ettei saa :D No mut hyvä! Ei oo kyl ikinä ees tarvinnu palauttaa, nyt vaan ehkä meinasin heh:)

    VastaaPoista