sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Sara 18!

Perjantaina juhlittiin Saraa! Oltiin Saralla perusporukalla, syötiin herkkuja ja pelailtiin juomapelejä. Myöhemmin lähdettiin keskustaan vähän viihteelle ;) Oli superkiva ilta oman porukan kanssa! Mulla on tosin vieläkin jalat ihan törkeen kipeinä, uudet kengät olivat aika kovassa käytössä sillon :-D Tässä on kuvia vähän mun kamerasta, Saralla on vielä lisää!

Photobucket

Sara sai boob jobin ;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Vähä Rillon tejjnipeilii:-)

Photobucket

Hihi oli kyl hauskaa! Menin sitten Juusolle ja Saralle yöks, tarkotus oli alunperin mennä Iidalle, mutta Iidan piti seuraavan päivän työvuoron takia mennä aikasemmin himaan ja mä halusin jatkaa bailausta ;) Aamulla olikin aika säätöä hakea tavarat Iidalta, piti nimittäin eka hakee Iidan töistä avaimet ja vielä palauttaa ne takas :D Mun piti kuvailla vielä vähän uusia vaatteita, mutta kamera on nyt vähän epäkunnossa.. Toi pitsiunelma mikä mulla on päällä noissa kuvissa tuli just mulle Nellyltä, ja ostin kans uudet wedget, love them :)

Ja nyt lukemaan ylppäreihin, jippii! --->

-Nadja

4 kommenttia:

  1. ketäs noi komeet pojat? ;)

    VastaaPoista
  2. He ovat Late ja Juuso! Ma homies;)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi paita! :) Mist oot ostanu sen?

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Se on nelly.comista, niitä saattaa vielä löytyä sieltä alesta ;)

    VastaaPoista