tiistai 13. syyskuuta 2011

Loving the fall

Photobucket

Aattelin tässä tulla tänne kirjottelemaan, vaikkei mulla mitään kummempaa asiaa olekkaan. Tänään on satanu koko päivän, tosi masentava sää, mut mua ei kuitenkaan masenna! ;) Ostin nimittäin eilen Motivukseen kortin taas, jess!! Nyt alotan taas kunnolla kuntoilun, se on jäänyt selän murtumisen jälkeen niin vähille että huhhuh. Toivottavasti se nyt kestää kuntoilun jo :)

Photobucket

Photobucket

Mulla ei ole tästä vuodesta vielä oikeestaan syksykuvia, joten tätä postausta tähdittää vanhat syksykuvat;) Mä rakastan syksyä! Se on ihanaa aikaa. On ihanaa kun aamulla on hieman kirpeä, muttei kuitenkaan kylmä ilma! Aurinkoiset syyspäivät on aivan ihania:)

Photobucket

Photobucket

Vielä kun lehdet muuttuisivat vielä värikkäämmiksi niin huhhu! Ihanatahunajata. Syksy on jees. Lisäks mun synttäritkin lähestyvät! (hitaasti mutta varmasti...) Ainoo mistä en tykkää syksyssä on sade:( Sitä on tänäänkin tosiaan tullut ihan hyvällä mitalla.. Pienet kuurot ei haittaa mitään, mutta tällanen kokopäivän kestävä myrsky alkaa hieman verottaa voimia pitkällä juoksulla :D Toivottavasti aamulla ei enää sada.

Photobucket

Photobucket

Pian meen ottamaan kunnon syksykuvia jeejee! Ei sitten tarvii enää vanhoja kuvia täällä näytellä :) Oliskos jollain muuten jotain postaustoiveita tai jotain? Mielelläni toteuttelen! ;)

-Nadja

2 kommenttia:

  1. ois kiva nähä sun lempivaatteet tällä hetkellä ja sitten vaikka semmmoinen huonepostaus :)

    VastaaPoista