keskiviikko 24. elokuuta 2011

Teknologian armoilla, pöhh

Photobucket

Photobucket

Huhhuh tänään on ollut pitkä päivä! Heti koulun jälkeen menin Iidalle ja Iida lupautui malliksi mun kuviksen työhön ;) Mun aihe oli "mun kaupunki teknologian armoilla." Siitä sitten keksimään kuvausaiheita... Noo sain keksittyä sitten onneksi, ja Iida tosiaan tähditti kuvia, hihi:-)

Photobucket

Photobucket

Voin muuten kertoa että oli piiikkasen kuuma loppupäivästä ton neulehööbän kanssa! Piti riisua hihi. Aamulla oli kylmä, ihan sumuista ja sillai mutta päivällä oli lähes shortsikeli. Hankalaa pukeutumisen kannalta, aamulla tarvii kauheesti vaatteita ja päivällä sitten tuskin yhtään.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mentiin Iidan kanssa myös Stokkalle syömään:-) Iida piristi mun päivää ihanasti, olin ihan kiukkunen koulun jälkeen, mutta en enää loppupäivästä :D

-Nadja

2 kommenttia:

  1. kaaanokaine napunen<3 mäki haluun tonne istuu tiiät miks ehehe xDd

    VastaaPoista
  2. hhihi<3 no mää tierän hhhehehe

    VastaaPoista