keskiviikko 10. elokuuta 2011

Summer's ending

Niin se meni vaan sekin kesä ihan hujauksessa! Oli kyllä ihan törkeen hyvä kesä, ja onhan sitä lomaa mulla melkeen viikko vielä jäljellä :) Amiksilla alko tänään koulu, mitä ihmettä. Miten kesä menikään niin nopeesti? Muistan kun siinä Juhannuksen paikkeilla mietin että on ollut aika pitkä loma jo ja puolet vielä jäljellä. Mutta ei se kyllä mikään pitkä ollut :D Ajattelin näin kesän päätteeksi kerätä vähän mun kesäasuja yhteen! Että tällasta olen kesän aikana päällä pitänyt ;) Aika laiska oon ollut, tässä on nimittäin tyyliin kaikki vaatteet mistä oon jaksanut ottaa kuvat :D Oon laiska bloggaaja, I know.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Hmm mitäs kaikkea mulla kesästä jäi mieleen? Ainakin kesän alun auringonotot Vernan kanssa, Iidan uusi kämppä, duuniiduuniiduuniiduunii, työkavereiden kanssa öiden viettäminen pelaillen, Ayia Napan reissu, Sara, Juuso, Iida, Late! Ja tuli sitä vähän koulukavereidenkin kanssa hengattua :D Liian vähän kylläkin. Ainiin ja Ruissisakin tuli riehuttua! Laran mökilläkin edittiin viettää vähän aikaa. Näkyvänä muistona kesästä ja Napan reissusta on ainakin koru kielessä :D Vaihdoin sen muuten tänään lyhyempään!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ei mua kyllä itseasiassa edes hirveästi harmita että koulut alkaa. Viimenen vuos kuitenkin edessä! Pitää ottaa siitä kaikki irti :-) Vihdoin Abi! Tätä on odotettu haha. Vähän ehkä kirjotukset ressaa, mut pian nekin on jo ohi! Ja synttäritkin on sopivasti siinä kirjoitusten jälkeen, niitä odotellessa ;) Saakelin lokakuun lapsi...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Semmosia vaatteita oon tän kesän aikana pitänyt. Olis sitä vähän ahkerampi voinut olla :D Kohta lähden Maijan kanssa Uuteenkaupunkiin kisoihin! Iiks wish me luck ;)

P.S Ei hemmetti mua ärsyttää noi Spotifyn nettitakku-mainokset.... Tulee melkeen joka biisin välissä... Pää hajoo...

-Nadja

5 kommenttia:

  1. oot kunnon tyylilyyli! ihania asuja<3

    VastaaPoista
  2. Summer is not always what you were expecting ;)
    By the way when is your birthday? I would like to wish you on that day. even in advance :D

    VastaaPoista
  3. toi vika kuva on ehdottomasti parhain tummaverikkö-d

    VastaaPoista
  4. hhihihi kiitos Iman! <3

    My birthday is 30.10 :-)

    Hahah niinpä niin-d

    VastaaPoista
  5. Happy Birthday in advance hehe I will wish you on that day as well ;)

    VastaaPoista